Toon posts:

120hz Monitor voor 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Full HD monitor die 120hz is zodat ik er in 3D op kan gaan gamen. Nu moet ik ook nog een grafische kaart aan gaan schaffen, en las ik pas dat Ati dit ook ging ondersteunen, is dit beter/goedkoper?
In ieder geval, het belangrijkste is voor nu de monitor, en ik heb het liefst groter dan 22" (ik heb nu 26", ietsjes kleiner zoals 23/24 is niet al te erg). Iemand iedeëen?

BTW: Pricewatch geeft niet de optie te selecteren hoeveel hz je wil. Ook werkt het niet om daar op te zoeken. Dus voordat je weer een topic sluit, kom ook daadwerkelijk met een antwoord waar ik iets aan heb. Ik heb al op algemene zoektermen gezocht maar kon maar een enkele monitor vinden.

Groetjes

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Volgens mij moet je een 3D scherm hebben om 3D te kunnen gamen. Dit ligt niet aan je videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt ook aan je videokaart. Je videokaart moet sterk genoeg zijn en je moet zoiezo een 3D kit van of Nvidia of Ati kopen.

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-02 20:00

freezer

er komt geen end 'an

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

3d <> 3d, 120 Hz is niet genoeg GOEDE 3d kwaliteit te hebben. Wellicht is 3d een mooie optie voor de pricewatch, maar op dit moment zul je echt nog moeten zoeken naar videokaart met 3d optie en alleen nvidia Bied deze op dit moment.

Hoe goed de AMD oplossing werkt is nog niet zo goed te vinden. maar de 10.3 drivers van amd zouden wel support geven voor 3d.

PS, effe googlen op 3d monitoren levert al resultaten, dus dat verklaard waarom je vorige topic dicht ging. Lees dan ook effe dit Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hier op werk niet op google (beveiligd netwerk), dus ik kan dat dan ook niet gebruiken. Overigens zou het geen kwaad kunnen om gebruikerservaringen te horen.

@freezer: Die acer monitor lijkt erg mooi, jammer allleen dat het design zo verschrikkelijk lelijk is.

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:50:
Ik kan hier op werk niet op google (beveiligd netwerk), dus ik kan dat dan ook niet gebruiken.
Niels gaat nu even heel erg off-topic: Censuur in Nederland?

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-02 16:41
En volgens mij hangt de kwaliteit van het '3d-gevoel' af van de techniek:
1) Passieve brillen met (gepolariseerd) 3D scherm. Het beeld wordt hierbij interlaced, waardoor je dus geen Full-HD kwaliteit graphics krijgt.
2) Actieve brillen (met shutters), waarbij de refreshrate van 120Hz neerkomt op 60Hz per oog.

Overigens heb ik het idee dat je bij die laatste moet oppassen voor monitoren die met MotionFlow-achtige interpolatie-technieken 120Hz produceren, en enkel met een inputsignaal van een lagere frequentie kunnen omgaan. Iemand een idee of dit valide is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het bij de 3D opties gewoon puur over wat Nvidia (en mogelijk) Ati bieden. Ik weet dat dat van Nvidia geweldig werkt en een 120hz monitor is daarvoor nodig, dus die zoek ik.

@niels: jammergenoeg :/

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:17:
In ieder geval, het belangrijkste is voor nu de monitor, en ik heb het liefst groter dan 22" (ik heb nu 26", ietsjes kleiner zoals 23/24 is niet al te erg). Iemand iedeëen?
1920x1080 monitoren:

ACER GD245HQ 120 Hz LCD display
ACER GD235HZ 120 Hz LCD display
Alienware OptX AW2310 120 Hz LCD display
LG W2363D 120Hz LCD display

1680x1050 monitoren:

Samsung® SyncMaster 2233RZ 120 Hz LCD display
ViewSonic® FuHzion VX2265wm 120 Hz LCD display
ViewSonic FuHzion VX2268wm 120 Hz LCD display

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dus voordat je weer een topic sluit, kom ook daadwerkelijk met een antwoord waar ik iets aan heb. Ik heb al op algemene zoektermen gezocht maar kon maar een enkele monitor vinden.
Pardon :?

1) een topic gaat dicht als de topicstarter zich niet aan de regels houdt. Of je een antwoord hebt of niet heb je geheel zelf in de hand. En dat verpest je bij dezen nogal duidelijk.
2) het is de bedoeling dat je aangeeft waar je exact gezocht hebt en op welke zoektermen. Met "algemene zoektermen" maak je het jezelf wel erg makkelijk - en geef je geen info waar een ander je mee kan helpen. Wat voor jou "algemeen" is, hoeft dat voor een ander niet te zijn.

Sowieso, de info die je wilt staat in de specificaties van de monitoren - dit is dus gewoon een kwestie van zoekwerk. Iemand zal dat moeten doen, en er is geen enkele reden waarom je dat niet zelf bent.

Dicht wegens brakke houding en te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.