Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Change the author name for new documents
Google keywords: office 2003 author
Google keywords: office 2003 author
Bedankt voor je reactie mhoogendam maar het probleem is dat het standaard Administrator is.
Normaal gesproken gebruikt Office de naam van de persoon die is ingelogd. Ik weet dat je dit op deze manier kan oplossen maar ik zoek meer een oplossing waarbij het voor alle gebruikers in een keer geregeld is.
Normaal gesproken gebruikt Office de naam van de persoon die is ingelogd. Ik weet dat je dit op deze manier kan oplossen maar ik zoek meer een oplossing waarbij het voor alle gebruikers in een keer geregeld is.
Bij mij op werk draait ook een TS... Hier op draait ook Office 2007 en hierbij worden documenten ook opgeslagen als maker: "Administrator". Ik heb nog nooit gehoord dat dit anders kan. Ik denk dat het een kleine moeite is om de oplossing zoals mhoogendam vermeld heeft uit te voeren.
Normaal gesproken gebruikt Office de naam van het account die Office geinstalleerd heeft. Waarschijnlijk is dat bij jullie de Administrator. Elke gebruiker moet daarom die gebruikers gegevens instellen.Mentox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:04:
Bedankt voor je reactie mhoogendam maar het probleem is dat het standaard Administrator is.
Of je kan een inlog scriptje maken die het instelt. Dit is de sleutel waar het volgens mij in moet staan:
code:
1
| HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Common\UserInfo |
Op deze link geven ze aan dat als je die key verwijderd dat Office dan vraagt om de gegevens
Hail to the king baby!
Hey urk_forever, dit is precies wat ik nodig heb. Ik heb het register al doorgezocht maar heb er blijkbaar overheen gekeken. Heel erg bedankt!urk_forever schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:55:
[...]
Normaal gesproken gebruikt Office de naam van het account die Office geinstalleerd heeft. Waarschijnlijk is dat bij jullie de Administrator. Elke gebruiker moet daarom die gebruikers gegevens instellen.
Of je kan een inlog scriptje maken die het instelt. Dit is de sleutel waar het volgens mij in moet staan:
code:
1 HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Common\UserInfo
Op deze link geven ze aan dat als je die key verwijderd dat Office dan vraagt om de gegevens
Pagina: 1