Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zat laatst te kijken naar de top ICT werkgevers en daar scoort Caesar altijd erg hoog. Ik heb ook even op hun site gekeken en het ziet er allemaal goed uit. Mijn vraag is alleen: wie werkt daar of heeft daar gewerkt en wat zijn de inhoudelijke ervaringen?

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Tegen iedereen zeg ik dat het een enorm leuk bedrijf is als je werk in de detachering ambieert. Leuke collega's (op mijn afdeling/unit iig), aardig salaris, opleidingskansen, niet onaardige klanten, vrij te besteden vervoersbudget. Enige reden dat ik er weg (na 1 jaar) ben weggegaan is dat ik toch een vaste stek wilde hebben en uit de detachering wilde :). Enige nadeel wat ik had (en dat heb ik ze gezegd bij mijn exit gesprek) is dat iedereen zei dat er ook klanten in regio Rotterdam waren. Maar goed, die waren er niet, en als puntje bij paaltje komt zul je dan toch in een andere regio gedetacheerd worden. En ja, dat was wellicht naief van mij |:(.

[ Voor 3% gewijzigd door JBrennan op 07-05-2010 17:47 ]