Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai 2 accounts bij tele2:
- 1x een oude, naam@versatel.nl
- 2x een nieuwe, naam@tele2.nl

Echter, ik krijg bij elk toestel dat ik gebruik een servercertrificaal dat hangt. Ik kan SSL uit of aan doen, niets helpt. Hij blijft conflict geven (Servercertificaat is ongeldig, toch doorgaan? JA NEE)
Als ik JA type gaat het weer goed, maar bij de volgende automatische mail-ophalen hangt hij weer.

Wat kan ik doen? Is die melding weg te halen? Hoe krijg ik geldig servercertificaat?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je al contact gezocht met de aanbieder van je mail? Tele2 in dit geval? Aangezien genoeg mensen mail binnenhalen op dergelijke telefoons denk ik zelf dat je als eerst bij Tele2 moet zijn.

Verwacht tevens niet te veel van hun helpdesk, al is dit slechts een persoonlijke ervaring.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-11 08:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Het servercertificaat waar jij naar refereerd is niet iets wat jij geldig kan maken. Het is een certificaat wat de aanbieder gebruikt.
Een server certificaat is ongeldig als de naam in de URL (of server adres) niet overeenkomt met wat er in het certificaat staat. Of wanneer de tijd op jouw PC/telefoon niet klopt.

Controleer je tijdsinstelling op je telefoon, en de datum.
Gebruik je een proxyserver om te verbinden aan het Internet, zo ja, probeer het eens zonder.

Welk serveradres probeer je mee te connecten met pop3 of imap?