Tim, leuk om weer wat werk van je online te zien!
Wat ik zelf vaak als criteria gebruik bij het concertfoto's schieten/selecteren; is er actie en/of interactie, is iets kenmerkend voor een artiest, of juist iets unieks? De duizend en een foto's die iedereen kan schieten laat ik zo veel mogelijk achterwege. Met deze criteria heb ik je foto's bekeken en geef ik hieronder comments:
#1 compositie technisch niet heel sterk, het is een beetje een zoekplaatje (tafel staat ervoor, maar ik geef toe, er zijn maar weinig standpunten waar je die tafel niet in beeld zal hebben

), de camera man op de achtergrond leid af. De moving head/spot op de achtergrond vind ik daarentegen weer een leuke gimmick

Kwa moment vind ik hem ook niet zo spannend, hij is geconcentreerd bezig, terwijl zijn show juist actie uitstraalt, tenminste, dat is er bij mij van bijgebleven
#2 Actie! Geen zoekplaatje. Hier stond hij waarschijnlijk op de krat, het moment om hem vast te leggen

Compositie is okay, beetje standaard. Moment is an sich mooi, maar had nog net wat beter geweest op een moment dat hij zijn hand in de lucht stak. Bij de meeste dance artiesten kun je dit wel verwachten.
#3 Ha, de luchtgitaar, nice! Ook leuk moment nu hij net het beeld in kijkt. Dat zorgt ervoor dat de aandacht net wat langer bij de foto blijft hangen. Compositie is niet bijzonder spannend, had wat beter gekund.
#4 ???? (bestaat niet??

)
#5 Mooi moment van actie. Alleen erg drukke achtergrond. Lijkt er ook op dat ie z'n ogen dicht heeft. Da's wel wat minder.
#6 Lekkere smile te pakken, compositie is alleen te centraal. Had dichterbij gemogen. Foto is verder te donker, vermoedelijk belicht op achtergrond en niet op onderwerp. Wederom drukke achtergrond, maar je hebt helaas niet altijd de keuze, zeker niet als je in het publiek staat en je als handycap hebt dat je niet erg groot bent. (Handigheidje voor de volgende keer; neem een krat mee

)
#7 Mooi moment met z'n hand, uitsnede had wat spannender gemogen, is nu wat te centraal, maar kan nog wel herstelt worden. Wederom onderbelicht en drukke achtergrond.
#8 Leuk uniek moment die tong. Nog leuker was geweest als je de persoon naar wie ie kijkt/tong uitsteekt erop had gezet. Er bestaat nu helemaal geen link naar de achtergrond zangeres. Als hij naar voren had gekeken was het een mooier standpunt/moment geweest. Nu is de zangeres meer afleiding.
#9 Peopleshotje, leuk, maar vind ik niet passen in de serie. Kleur is wat te rood heb ik het idee.
#10 Aardig moment wat betreft z'n vinger, alleen verkeerd standpunt omdat hij nu zijn arm voor de helft van zijn gezicht heeft. Wederom onderbelicht en drukke achtergrond. Compositie is wel nice, hij had wellicht ietsje meer naar links in beeld geplaatst mogen worden.
#11 Bij dit soort foto's moet het beeld een boodschap vertellen. Ik mis hierbij de boodschap, of hij komt bij mij niet over. Compositie technisch en belichting zijn oke.
Je bent aardig op weg. Hebt nog genoeg aandachtspunten waar je aan kan werken. En wat betreft accreditatie, ik zal eens rondneuzen of we eens een festivalletje met z'n twee-en of wellicht ook met LL aan kunnen doen

.