Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kleurenlaser samsung clp-300 reparatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met de reparatie van een samsung clp-300
Ik ben er achter gekomen dat de heat roller van de fuser beschadigd is.
Heeft iemand een idee waar ik dit kan verkregen? De heatroller is gelijk aan die van de clp-500 volgens de servicemanual.
Verder wordt het papier niet goed gepakt, dit ligt waarschijnlijk aan de rollers.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Licht opschuren of vervangen?
Ik heb ook ergens gelezen dat er een soort rubber vernieuw spray is te verkrijgen, ik weet niet meer waar.
Ik weet dat je voor weinig geld een nieuwe kan kopen maar ik heb van mijn oude school 12 toners gekregen voor dit type printer. Ik wil daarom deze graag repareren.

Verwijderd

Deze bak heb ik ook . Ik ben er totaal niet tevreden over, het is een gammel budget ding dat meer ellende opleverd dan mooie pagina's, Maar als je er een partij toner voor hebt snap ik de charme er ook wel weer van !.

Gezien je de toner ervoor in huis hebt, en 1 brakke versie zou ik proberen een 300 serie ( of indien hardwarematig compatible een andere serie ) via marktplaats of een dump erbij te krijgen voor spare parts.
Je gaat ze hoe dan ook nodig hebben na 3 keer toner wissels. het is echt niet de meest spectaculair kwalitatieve meuk in laser land.

Hoe dan ook, met een donor apparaat kan het nog steeds heel goed uit, want hoe beroerd deze dingen ook zijn, goedkoop zijn ze wel met printen.

De rolletjes kan je gewoon opruwen, werkt als een tierelier. Vergeet niet je papier in de lade los te schudden, daar zijn deze bakjes erg gevoelig voor.