Toon posts:

vraagje over corporate gerelateerde nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een klein vraagje: In hoeverre vinden jullie corporate nieuws passen op de frontpage?
Voorbeeld: HP vernieuwd zijn decennia oude 9000 servers (Itanium/RISC systemen) naar een nieuwe lijn genaamd 9100 of IBM heeft aangekondigd dat AIX 7 eraan komt.

Het zijn maar kleine voorbeelden maar misschien dat ik dat ik dan ook voor submits kan zorgen. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In principe past corporate nieuws prima in onze pro rubriek, maar het is uiteindelijk aan de redactie of ze daar ook over kunnen cq willen schrijven :)

Intentionally left blank

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De nieuwe AIX 7 leent zich prima voor een nieuwsberichtje. Een renaming van een bestaande productlijn is doorgaans geen nieuws, maar als de producten een refresh krijgen en het om een bekend product gaat, neemt de kans op interesse vanuit de redactie snel toe :)

Juist voor /Pro kunnen we dergelijke input goed gebruiken. Deze markt is zo breed dat we via de Newssubmit goed kunnen polsen wat er leeft/wordt gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wilbert de Vries op 07-05-2010 07:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan zal ik mijn ogen open houden.
Trouwens over die nieuwe productielijn gaat wel veel verder dan een hernoeming. ;)
Dus dan zou het wel interessant kunnen zijn, lijk mij. Maar maar eerst eens kijken. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 10:17 ]