[Win7] geforce nt220 niet compatible meer na herstel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had problemen met het opstarten van mijn windows...dus heb ik via de installatie cd hem teruggezet naar een eerder herstelpunt...toen dat was gedaan ging opstarten prima...alleen gaf hij aan dat er een update beschikbaar was voor mijn nvidia geforce nt220

die heb ik geinstalleerd..echter nu heb ik elke keer als ik iets afspeel met media player dat hij meteen een error geeft (windows media player kon het niet afspelen) en wanneer ik het dan nog keer probeer komt ook rechtsonderin een melding van het nvidia stuurprogramma werkt niet...en daarna sluitte windows zichzelf af (via welbekende blauwe error scherm)

toen heb ik de drivers nog een keer van de website gedownload en geinstalleerd...echter het probleem met de media player is nog steeds niet verholpen..ik kan niks afspelen

verdere info
acer ax5810
intel core 2 quad (q3800)
windows 7 home premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Heb je wel eerst de oude drivers compleet van je systeem afgehaald? Die update waar je het over hebt, dat is er een van windows update? Kun je die proberen te verwijderen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes, met driversweeper.
Die automatische was idd windows install. Gaat die ook niet weg als ik met driver sweeper oude weghaal?

IK had eerst van de nvidia website serie 197.45 gedownload (de nieuwste) maar ik kwam via google al meer mensen tegen met dit probleem ('beeldschermstuurprogramma werkt niet meer"), maar daar kwam niet echt een concrete oplossing uit. ook oudere drivers (197.13) installeren helpt niet