Alle Menu commando's

Pagina: 1
Acties:

• zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-01 14:57
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2010/126/f/5/Showing_all_menu_items__Dutch__by_zeemeerman2.png

Ergens heb ik per ongeluk ergens op gedrukt (toetsencombinatie?) en kreeg ik alle menu items toonbaar. Dat betekent dat ik niet meer ALT of Shift hoefde in te houden.

Heb wat in de systeemvoorkeuren gepruld en opeens zag ik het, alles was terug normaal.

Ik weet niet wat ik heb gedaan. Kan iemand me vertellen wat er precies is gebeurd, zodat ik het eventueel kan herhalen?

Let maar niet op mijn accountnaam... Ik geef het hier vrij in vertrouwen om het probleem op te lossen (en eventueel te veroorzaken)

[ Voor 13% gewijzigd door zeemeerman2 op 06-05-2010 17:52 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:54
Normaal krijg je geen 'extra' items met alt, maar worden die met de puntjes vervangen voor zonder puntjes, (en wordt 'Over deze mac' vervangen door systeemprofiel) deze heb je nu allemaal dubbel? Lijkt me niet dat dat ergens een instelling is, maar gewoon een bug.

Neem aan dat je al opnieuw hebt opgestart?

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 06-05-2010 19:05 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Afbeeldingslocatie: http://devosto.nl/dir/dump/Untitled.png

Opgelost ;)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nog niet gek geworden van Alex?

Anyway: ga naar Systeemvoorkeuren > Universele Toegang en zet VoiceOver op Uit. Dit is ook bij Apple Support te vinden: Mac OS X 10.4 en 10.5: sommige onderdelen van het Apple-menu verschijnen tweemaal.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-01 14:57
Dank je. VoiceOver stond idd opeens aan, maar ik dacht niet dat het er iets mee te maken had.
En ik had het niet door, simpelweg omdat m'n geluid gemuted was op dat moment. :)