Toon posts:

Symantec backup Exec Deduplicatie over WAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees op verschillende sites dat het mogelijk moet zijn om een deduplicatie back-up over een wan nogmaals te back-uppen voor off-site opslag. Dat zou precies zijn wat we nodig hebben. echter, ik kan er verder helemaal niets over vinden.

We hebben in een datacentrum een aantal servers hangen en een ISCSI san. (windows 2003/ 2008 zowel fysiek als virtuele machines op ESX 4). We hebben daar een 100Mbit lijn en op de locatie waar het heen moet een 80Mbit download.

Heeft iemand hier ervaring mee? of kan iemand me een zetje geven in de goede richting?

Zal ik een VPN opzetten en een extra media server installeren op de tweede locatie met genoeg storage?

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-01 19:54
Voila

Uw Google keyword: Offsite backup copy

while (! ( succeed = try ()));

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is bijdehand natuurlijk.
Ik type nog: Ik lees dat het mogelijk is maar vind nergens iets terug over de implementatie van het geheel (ook niet in de handleiding of administrator guides).

Verwijzen naar het zelfde artikel met een marketing praatje van Symantec heb ik dus geen kont aan.

Iemand met een Nuttige bijdrage?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zegt duplicate en backup exec, dan verwacht ik dat je de normale "Duplicate backup set" in een backup policy al gevonden hebt en dat deze niet voldoet?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt, echter ik moet dan natuurlijk alsnog een destination aangeven.
Waar ik niet helemaal achter kom is wat ik nou het beste kan kiezen als doel voor de offsite backup.

Een backup-to-disk folder over de VPN of een tweede BE server installeren en die als remote media server gebruiken. Dat stukje vind ik niet terug.