Tijdens de installatie van een web app gebruik ik een custom action om data in een web.config in te stellen. Dat gaat goed zolang er geen meerdere websites in IIS aanwezig zijn.
Als de installatie op een andere site dan de 1e / default website wordt uitgevoerd krijg ik een foutmelding, na wat uitzoek werk blijkt hij de config op een verkeerde plek te zoeken.
Het stukje wat goed werkt:
Om support voor meerdere IIS websites in te bouwen zou het er zo moeten uitzoen:
Hoe kom ik erachter wat de gebruiker tijdens de installatie gekozen heeft voor web site name uit het dropdown schermpje?
Is er zoiets als [web site name] zoals je ook [installdir] hebt ? Kan hier geen lijst van vinden op msdn, met dergelijke velden.
Edit: Hoe stom ook.. gevonden... [TARGETSITE] Is er alsnog ergens een lijst met dit soort beschikbare properties?
Als de installatie op een andere site dan de 1e / default website wordt uitgevoerd krijg ik een foutmelding, na wat uitzoek werk blijkt hij de config op een verkeerde plek te zoeken.
Het stukje wat goed werkt:
PHP:
1
2
| Configuration config = WebConfigurationManager.OpenWebConfiguration(strVirtualDir); config.AppSettings.Settings["ProgId"].Value = Context.Parameters["ProgId"]; |
Om support voor meerdere IIS websites in te bouwen zou het er zo moeten uitzoen:
PHP:
1
2
| Configuration config = WebConfigurationManager.OpenWebConfiguration(strVirtualDir, strSelectedSite); config.AppSettings.Settings["ProgId"].Value = Context.Parameters["ProgId"]; |
Hoe kom ik erachter wat de gebruiker tijdens de installatie gekozen heeft voor web site name uit het dropdown schermpje?
Is er zoiets als [web site name] zoals je ook [installdir] hebt ? Kan hier geen lijst van vinden op msdn, met dergelijke velden.
Edit: Hoe stom ook.. gevonden... [TARGETSITE] Is er alsnog ergens een lijst met dit soort beschikbare properties?
[ Voor 5% gewijzigd door siepeltjuh op 06-05-2010 15:02 ]
Can`t live without the mods