Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Maarten

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een uitgebreide versie van moviemaker, waarmee je filmpjes kan bewerken, waarbij je bijvoorbeeld een ander bewegend/stilstaand plaatje aan een bestaand filmpje kunt toevoegen.
Ik zou namelijk graag COD of GTA na willen maken: dat lijkt mij erg leuk, en met de standaard moviemaker van windows kan dat (natuurlijk) niet.

Alvast bedankt!

Maarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, waarom 2 auteurs?

Wat je wilt kan met ieder montagepakket. Veelal zijn dit echter wel betaalde programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sony Vegas?
Er zijn volgens mij voldoende alternatieven, zie hier :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ik denk dat je topic niet zo lang open zal blijven (mig29 is al langs geweest :) ).... maar ik zal je even in de goede richting duwen:

Pinnacle Studio
Ulead Videostudio (Corel) zo beter ?
Adobe Premiere
Sony Vegas Movie Studio
Magix Video Pro
Avid Media Composer

Ik denk dat ik de grote wel zo'n beetje heb, en als het nix mag kosten dan is er wel een hoop te krijgen alleen vergt dat een wat meer steile leercurve.

(moet eens sneller leren tikken..)

[edit]
waarbij je bijvoorbeeld een ander bewegend/stilstaand plaatje aan een bestaand filmpje kunt toevoegen.
Dat kan trouwens prima met Moviemaker, ik zou ens kijken wat je allemaal kan met moviemaker, je zou nog wel eens verrast kunnen worden. http://www.mightycoach.com/articles/mm2/index.html

[ Voor 37% gewijzigd door Caveman op 06-05-2010 16:28 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Je vergeet een ZEER belangrijke, iniedergeval belangrijker dan die van Magix, Avid, Ulead en Pinnacle.
Corel VideoStudio Pro X3, gratis updates, zoals titels, effecten en nog véél meer.
Het beschikt overigens over de mogelijkheid om Flash elementen in je video te stoppen en dit daarna gewoon in een normaal formaat te exporteren (MPEG, MP4, WMV, AVI, MOV enzovoort).
Het beschikt ook over een heleboel overgangen, titels en elementen.
En boven alles, het renderen is sneller dan dat van Pinnacle Studio ;).
Caveman schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:25:
Ik denk dat je topic niet zo lang open zal blijven (mig29 is al langs geweest :) ).... maar ik zal je even in de goede richting duwen:

Pinnacle Studio
Ulead Videostudio
Adobe Premiere
Sony Vegas Movie Studio
Magix Video Pro
Avid Media Composer

Ik denk dat ik de grote wel zo'n beetje heb, en als het nix mag kosten dan is er wel een hoop te krijgen alleen vergt dat een wat meer steile leercurve.

(moet eens sneller leren tikken..)

[edit]

[...]

Dat kan trouwens prima met Moviemaker, ik zou ens kijken wat je allemaal kan met moviemaker, je zou nog wel eens verrast kunnen worden. http://www.mightycoach.com/articles/mm2/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Heb je Windows 7 / Vista? Want dan kun je Windows Live Movie Maker (gratis) downloaden, daarmee kun je véél meer dan met de standaard Movie Maker 2.0.
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:17:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een uitgebreide versie van moviemaker, waarmee je filmpjes kan bewerken, waarbij je bijvoorbeeld een ander bewegend/stilstaand plaatje aan een bestaand filmpje kunt toevoegen.
Ik zou namelijk graag COD of GTA na willen maken: dat lijkt mij erg leuk, en met de standaard moviemaker van windows kan dat (natuurlijk) niet.

Alvast bedankt!

Maarten :)
Pagina: 1