Aha, cool, ik ben expert inmiddels dus
Ik zie het inmiddels ook op
Kixtart in "Het kleine-mismoderatietopic deel VII"Active
Deze status is de standaard status die elke moderator krijgt als hij begint met modereren. Deze moderators zijn meestal in de beginnende fase en hebben daarom een beperking om een reactie direct op de score +2 of -1 te zetten (een reactie zal pas effectief op -1 of +2 komen te staan als een expert deze moderatie heeft bevestigd)
Bereik: -1 tot +2
Weging: 1x
Expert
Deze status wordt automatisch gegeven aan de personen die genoeg moderaties maken en daarbij niet teveel mis-moderaties hebben. Omdat het waarschijnlijk is dat deze moderators goed modereren hebben zij een hogere weging en kunnen zij direct een reactie op de -1 en +2 score zetten.
Weging: 2x
ProMod
Een ProMod is een moderator die zich gedurende langere tijd heeft bewezen dat hij/zij goed kan modereren. De ProMods worden handmatig benoemd en het is niet mogelijk om deze status aan te vragen. Deze status heeft een sterkere weging, zodat deze mis-moderaties makkelijker kunnen herstellen. De ProMods hebben verder een ondertitel op het forum, zodat het duidelijk is dat deze veel ervaring hebben bij het modereren.
Weging: 5x
PowerMod
Als laatste de PowerMod. Deze moderators zijn onderdeel van de Tweakers.net Crew en hebben veel ervaring met modereren. Deze groep beschikt over bijzondere rechten, zoals het uitdelen van -2's wat inhoud dat een reactie niet meer zichtbaar is. Deze rechten worden ingezet in bijzondere gevallen. Deze functie is ook niet aan te vragen
Bereik: -2 tot +2
Weging: 5x
Opmerking: Aanvullende rechten
Kan de mod bod niet melden dat je een hogere status hebt gekregen? In zoon mooi geel berichtje?
EDIT: Op
http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance zie ik trouwens het volgende
Voor deze actie moet je ingelogd zijn en minimaal meester-mod zijn.
Is dat alleen te bekijken als je de status Active hebt?
[
Voor 7% gewijzigd door
JackPoint op 06-05-2010 11:49
]