Sinds vandaag heb ik ineens spontaan een zijbalk bij mijn zoekresultaten staan. Dit heb ik echter pas nadat een collega mij er op geattendeerd had en gevraagd of hij weg kon. Ik had de balk niet tot ik mijn cache leegmaakte. Sindsdien komt er een balk links bij de zoekresultaten met
Google
Alles
Nieuws
Meer
Internet
Pagina's geschreven in het Nederlands
Pagina's uit Nederland
Elke periode
Meest recent
Afgelopen 2 weken
Meer opties
Daarbij is het 'linkje' Geavanceerd zoeken vervangen door Uitgebreid zoeken (kleine aanpassing, maar als je nog Geavanceerd zoeken hebt staan dan heb je dus niet dezelfde pagina voor je als ik, waarbij je wél netjes via een "Opties weergeven" linkje die zijbalk weg kunt toveren)
Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn, maar ik vind het foeilelijk. Ik kan nog nergens uberhaupt referenties vinden naar deze resultatenbalk als ik er op zoek vandaar de vraag hier.
Indien relevant, systeemspecs:
Windows XP (SP2)
Internet Explorer 7, 8 & Firefox 3.6.3
Zowel via 'Zoekinstellingen' als via 'Meer opties' is over deze balk niks te vinden. Daarnaast is de balk aanwezig zowel als ik ingelogd ben op mijn google account als niet.
Excuses voor het gebrek aan screenshots, dat werkt hier op 't werk niet. Ik zal ze vanavond thuis wel maken
Iemand enig idee hoe ik die balk weg kan krijgen?
Thanks!
*edit Ik kom er net achter dat dit fenomeen zich NIET voordoet als je 'search in English' ofwel via Google.com zoekt, maar alleen als je via Google.nl zoekt.
Alles
Nieuws
Meer
Internet
Pagina's geschreven in het Nederlands
Pagina's uit Nederland
Elke periode
Meest recent
Afgelopen 2 weken
Meer opties
Daarbij is het 'linkje' Geavanceerd zoeken vervangen door Uitgebreid zoeken (kleine aanpassing, maar als je nog Geavanceerd zoeken hebt staan dan heb je dus niet dezelfde pagina voor je als ik, waarbij je wél netjes via een "Opties weergeven" linkje die zijbalk weg kunt toveren)
Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn, maar ik vind het foeilelijk. Ik kan nog nergens uberhaupt referenties vinden naar deze resultatenbalk als ik er op zoek vandaar de vraag hier.
Indien relevant, systeemspecs:
Windows XP (SP2)
Internet Explorer 7, 8 & Firefox 3.6.3
Zowel via 'Zoekinstellingen' als via 'Meer opties' is over deze balk niks te vinden. Daarnaast is de balk aanwezig zowel als ik ingelogd ben op mijn google account als niet.
Excuses voor het gebrek aan screenshots, dat werkt hier op 't werk niet. Ik zal ze vanavond thuis wel maken
Iemand enig idee hoe ik die balk weg kan krijgen?
Thanks!
*edit Ik kom er net achter dat dit fenomeen zich NIET voordoet als je 'search in English' ofwel via Google.com zoekt, maar alleen als je via Google.nl zoekt.
[ Voor 5% gewijzigd door Drak0z op 06-05-2010 11:44 ]