Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 13:36
Ik heb een probleempje met Transmission waar Google me ook niet echt antwoord op geeft. Hopelijk weet hier iemand een oplossing.

Ik draai Transmission op Ubuntu 9.10 als deamon. Die Ubuntu installatie is een download image waar bijvoorbeeld ook SABNZBD en aMule op staan. Het image zelf open ik vrijwel nooit. Ik doe alles via de web interfaces van die programma's. In dat image heb ik een NFS share aangemaakt die verwijst naar mijn Download directory op mijn server. Hier staat ook een torrent map bij waarbij ie als ik het goed begrepen heb torrents die daar in worden gezet automatisc zou moeten gaan downloaden (á la nzb's voor SABNZBD). Dit werkt bij mij niet. Nu is dat niet zo erg aangezien de manier waarop ik torrents toevoeg meestal via de addon voor Firefox is. Ik klik met met rechtermuisknop op de torrent link, zeg "Torrent it" en de boel wordt toegevoegd. Enig probleem wat ik daarmee heb is dat als ik Transmission of het image herstart, ik alle torrents in Transmission kwijt ben. De geuploade torrents (dus de torrent files zelf, niet de gedownloade bestanden want die staan netjes in de Download folder) kan ik ook nergens vinden. Enig idee waar dit aan kan liggen?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Kijk eens in de settings file van transmission? Wat staat daar als 'watch' directory opgegeven? Waarschijnlijk moet je hier een mount naar je server plaatsen.