windows 7 stand-by

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
hey allemaal,

Sinds kort draai ik op een 32-bits versie van windows 7 home premium. Het draait allemaal super, maar heb een probleem met de standby stand.

als ik de pc op standby zet, gebeurt dat in eerst plaats ook. echter na een paar seconden gaat de pc (zonder muis of keyboard aan te raken) weer uit de standby stand.

heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen. zelf denk ik dat het ergens in de BIOS fout zit maar kan er zelf niet achter komen waar.

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ergens heeft een apparaat de instelling 'dit apparaat mag de computer uit standby halen' denk ik. Even checken in apparaatbeheer.

Heb je het probleem ook als je helemaal niets qua randapparatuur hebt aangesloten, zelfs geen netwerkkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
Typ op de commandline eens:
powercfg -lastwake

Wellicht staat daar meer info over waarom de computer uit sleep komt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
maarud schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:39:
Ergens heeft een apparaat de instelling 'dit apparaat mag de computer uit standby halen' denk ik. Even checken in apparaatbeheer.

Heb je het probleem ook als je helemaal niets qua randapparatuur hebt aangesloten, zelfs geen netwerkkabel?
hier zat inderdaad het probleem!
bedankt voor de hulp

[ Voor 29% gewijzigd door qrious op 06-05-2010 11:17 ]

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.