Hallo,
ben opzoek naar een switch met de volgende mogelijkheden:
Vlan, QoS, power over ethernet,24 poorts, gigabit van het merk 3com of hp.
Het liefst zo goedkoop mogelijk met een goede garantie periode.
alleen tijdens het rondzoeken op internet staat er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Op azerty staan bijvoorbeeld de:
HP ProCurve Switch 1810G-24 voor 246 euro
3Com Switch 4210 voor 273 euro
Deze voldoen volgensmij aan mijn eisen behalve dat ze geen power over ethernet hebben. Dan kom je volgensmij al gauw op de 800 euro. zoals de: 3com 4500PWR.
Mijn vraag aan jullie is: welke switch of switches raden jullie aan waaraan al mijn eisen voldoen. Ik heb al behoorlijk wat onderzoek verricht maar kan DE switch nog niet vinden.
Verder heeft draytek ook nog wel mooi switches zoals de VG2240 en de P2260. Waarbij alleen de p2260 voorzien is van POE.
Tim
ben opzoek naar een switch met de volgende mogelijkheden:
Vlan, QoS, power over ethernet,24 poorts, gigabit van het merk 3com of hp.
Het liefst zo goedkoop mogelijk met een goede garantie periode.
alleen tijdens het rondzoeken op internet staat er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Op azerty staan bijvoorbeeld de:
HP ProCurve Switch 1810G-24 voor 246 euro
3Com Switch 4210 voor 273 euro
Deze voldoen volgensmij aan mijn eisen behalve dat ze geen power over ethernet hebben. Dan kom je volgensmij al gauw op de 800 euro. zoals de: 3com 4500PWR.
Mijn vraag aan jullie is: welke switch of switches raden jullie aan waaraan al mijn eisen voldoen. Ik heb al behoorlijk wat onderzoek verricht maar kan DE switch nog niet vinden.
Verder heeft draytek ook nog wel mooi switches zoals de VG2240 en de P2260. Waarbij alleen de p2260 voorzien is van POE.
Tim