1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Wie het niet geloofd mag mij contact opnemen via icq en zal een bmp'tje ontvangen met bewijs.....HIJ IS NIET GESHOPT
Verwijderd
die ziet er veel beter uit en er zijn zelfs skins voor
of kan SysMeter geen upload en Donwload monitoren?
[edit] ff GoT-man toegevoegd aka smily [edit]
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
en volgens mij is het ook heel betrouwelijk hoor
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Zo ff screenie gemaakt ik gebruik dit proggie altijd omdat het er mooier uitziet
Owja tsjek de snelheid dit is terwijl ik een film download
I love @Home
Alle proemn in n drek
Kilobyte is wel iets anders..... (scheelt een factor 8
If I agreed with you, we'd both be wrong.
@Home rulez nou eenmaal als je er bijna alleen op zit in je wijk
Alle proemn in n drek
Chello ook hoor, ik zit op de minst belaste HUB van chello en in een rustige wijk.Op zaterdag 10 maart 2001 13:58 schreef Bierkameel het volgende:
Ja dat kan je instellen en hij staat op KiloByte zoals je ziet KB en niet Kb van kilobit
@Home rulez nou eenmaal als je er bijna alleen op zit in je wijk