Chimp Challenge!

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337LutZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-07 20:13
[SLUITEN AUB]

[ Voor 101% gewijzigd door 1337LutZ op 06-05-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 23:36

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Een competitie is altijd leuk maar wij draaien altijd onder onze eigen naam, namelijk de Dutch Power Cows. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337LutZ
Dat snap ik wel ;) doen wij normaal ook, maar voor deze competitie (duurd 4 dagen) proberen we zoveel mogelijk mensen onder onze team naam te draaien. daarna kun je gewoon voor vouwen voor DPC.

Tis het proberen waard hier, sinds dit de grootste hardware community van NL is en er misschien wat mensen zijn die voor ons willen vouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Als DPC-crew zijnde ben ik hier op tegen om onze crunchers te verzamelen onder OCN, en dan vooral ook nog onder jouw eigen account. Ik heb al eerder een TR aangemaakt bij de modjes hier om de linkjes te verwijderen, het zal je sieren als je dat zelf doet.

Als het een nette uitnodiging geweest zou zijn om mee te doen onder onze eigen teamnaam was het al heel anders geweest.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337LutZ
ok verwijderd ;)

tog bedankt. Voor de Challenge moet je volgesmij jezelf aanmelden, kunnen jullie mssn volgend jaar meedoen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Persoonlijk had ik er nog niet eerder van gehoord, wellicht dat we volgend jaar komen buurten.

Overigens teamleden ronselen bij andere teams is hier nooit welkom en ik ga er vanuit dat andere crunchteams hier het zelfde over denken.

Succes in ieder geval met OCN!

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337LutZ
Tyty ;) vandaag worden wsslijk een paar BladeServers voor ons geactiveerd door een paar OCN'ers.

Wat het crunchen betreft, maakt het niet uit, EVGA doet precies hetzelfde + we verdienen er nog is prijzen mee op de OCN forums ;)

De challenge is wel leuk, en powercrunchen voor een goed doel is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Nja, dan moet hij maar op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.