weet iemand of er überhaupt nog een nieuwe game van counter strike of half life (ook nog day of defeat) komt?
gast je bent sinds 30maart lid, ik heb even zitten kijken, je hebt in die korte tijd meer crap topics aangemaakt dan dat gemiddeld in een week gepost word op 4chan, ga aub eerst eens googlen.
en nee, er is nog niets bekend over een nieuwe CS/DOD
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra
Binnenkort Steam op Mac
. Voor de rest: Google.
Wellicht is het handig even het beleid door te nemen.
En er zit geen enkele hoofdletter in een reply/topicstart van jou
Be the change you want to see in the world
ja dat doe ik al 2 jaar googlen naar cs het zou online moeten zijn.Charlieevs schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:13:
gast je bent sinds 30maart lid, ik heb even zitten kijken, je hebt in die korte tijd meer crap topics aangemaakt dan dat gemiddeld in een week gepost word op 4chan, ga aub eerst eens googlen.
dat bleek later voor Azië alleen meer kan je niet echt vinden op cs.
half life zou nog nieuwe ep komen maar nog steeds niks alleen een alpha versie speelt in rusland af.
er zou een black box komen daar zou de nieuwe half life en cs komen maar nog steeds niks. zo wat dat crap post ga niet zo stalken freak L
dat is oud nieuws dat hadden ze al een ander half jaar gelden in petto.andromedaan schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:18:
Binnenkort Steam op Mac. Voor de rest: Google.
Edit: nevermind.
[ Voor 73% gewijzigd door Armada. op 06-05-2010 03:06 ]
Zo zijn de regels überhaupt al, post ontopic of niet dus daar hoef je niemand op te wijzen. Daarnaast, waarom flamen en waarom kicken binnen 24 uur? Doe chill, het is al twaalf uur geweest. Werkt perfect.
Ontopic: een alpha versie in Rusland? Bron plz. En HL2EP3 kan je nog wel ff wachten, gezien Valve Time. Prioriteiten liggen bij andere projecten zoals Portal 2 enz.
Ontopic: een alpha versie in Rusland? Bron plz. En HL2EP3 kan je nog wel ff wachten, gezien Valve Time. Prioriteiten liggen bij andere projecten zoals Portal 2 enz.
[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 06-05-2010 02:51 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Grvy op 06-05-2010 03:02 ]
Dit is een account.
inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet, inzet.
Ik zie iets wat mist in bijna elke topic van je.
Ik zie iets wat mist in bijna elke topic van je.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.