All,
Ik ben in het bezit van een WD My Book Elite - 1TB. Hij is mooi, stil, en heeft front panel met resterende GB's. Maarrrrr... over de WD SmartWare backup software ben ik niet zo positief te spreken. Hij scant niet al mijn foto's en documenten en plaatst ze vervolgens in diverse folders op de schijf met onmogelijke foldernamen. Het is hierdoor bijna onmogelijk om snel die ene foto van de externe schijf te plukken.
Hiervoor dien je alle folders te doorzoeken. WD gaf te kennen SmartWare geen backups kan maken van geselecteerd folders en verwezen naar derden.
Weet 1 van jullie goede backup software die het volgende kan?
- Synchroniseren van geselecteerde bronmappen (en backup verwijzen naar specifiek folder op externe schijf)
Bijv. map 1 + 2 interne schijf naar Map A externe schijf)
- Automatische backup
- Mirror en eventueel Zipped backup
- Gebruiksvriendelijke interface
Ik kwam uit of FBackup, maar zag dit niet op Tweakers terugkomen.
Weet iemand een goede tool? Hoeft niet gratis te zijn.
Thanks,
Rodner
Ik ben in het bezit van een WD My Book Elite - 1TB. Hij is mooi, stil, en heeft front panel met resterende GB's. Maarrrrr... over de WD SmartWare backup software ben ik niet zo positief te spreken. Hij scant niet al mijn foto's en documenten en plaatst ze vervolgens in diverse folders op de schijf met onmogelijke foldernamen. Het is hierdoor bijna onmogelijk om snel die ene foto van de externe schijf te plukken.
Hiervoor dien je alle folders te doorzoeken. WD gaf te kennen SmartWare geen backups kan maken van geselecteerd folders en verwezen naar derden.
Weet 1 van jullie goede backup software die het volgende kan?
- Synchroniseren van geselecteerde bronmappen (en backup verwijzen naar specifiek folder op externe schijf)
Bijv. map 1 + 2 interne schijf naar Map A externe schijf)
- Automatische backup
- Mirror en eventueel Zipped backup
- Gebruiksvriendelijke interface
Ik kwam uit of FBackup, maar zag dit niet op Tweakers terugkomen.
Weet iemand een goede tool? Hoeft niet gratis te zijn.
Thanks,
Rodner