Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GoT] Blijf niet ingelogd.

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11 18:24
Sinds dat ik mijn cookies en tijdelijke internetbestanden eens verwijderd had in Firefox 3, blijf ik niet meer ingelogd op het forum. Ik heb al elke combinatie geprobeerd met "ingelogd blijven voor 1 jaar", "wachtwoord versleutelen" en "alle voorgaande sessies beeïndigen" maar helaas.
Elke keer als ik de pc opnieuw opstart moet ik opnieuw inloggen. Iemand een idee hoe dit komt?
Windows 7 met Firefox 3 - cookies en javascript enabled.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er is wel eens een user geweest die zijn router op 'privacy beschermingmodus' had ingesteld, waardoor hij nooit cookies kon zetten, misschien is iets soortgelijks ook het geval bij jou? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Andere browser geprobeerd ?
Chrome of IE

Abort, Retry, Quake ???

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

moto-moi schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:46:
Er is wel eens een user geweest die zijn router op 'privacy beschermingmodus' had ingesteld, waardoor hij nooit cookies kon zetten, misschien is iets soortgelijks ook het geval bij jou? :)
Of willekeurig welke software of instelling die wat met cookies doet, zoals de instelling/privacy setting om cookies standaard weg te gooien na het afsluiten van de browser.
Dit kan ook door virusscanners en internetsecurity tools/plugins gedaan worden.

• Pap3rclip
Ik gebruik geen andere programma's die cookie-instellingen regelen. Ik draai alleen een standaard gratis AVG anti-virus. Aan de router lijkt het mij ook niet te liggen want op alle andere site's en forums blijf ik wel gewoon ingelogd.
Maar het probleem lijkt zich nu opgelost te hebben sinds dat ik inlogde bij het plaatsen van een bericht (dus niet via het rode menu bovenaan :))
Het blijft wel raar want via het rode menu heb ik me wel 15x ingelogd met de optie "ingelogd blijven" zonder succes. Het probleem lijkt nu opgelost, ik hou jullie op de hoogte!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Pap3rclip schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:25:
Het blijft wel raar want via het rode menu heb ik me wel 15x ingelogd met de optie "ingelogd blijven" zonder succes. Het probleem lijkt nu opgelost, ik hou jullie op de hoogte!
Huh? Dat menu heeft helemaal geen optie "ingelogd blijven" ? Althans, ik neem aan dat jij op deze pagina uit kwam: http://tweakers.net/my.tnet/login

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-11 20:10

Slapstick

Me, myself or I

Ik heb het ook een poos gehad, maar het ligt terdege aan jouw pc en niet aan Tweakers. een Herinstal deed wonderen bij mij namelijk :)

:TweakBlog:

• Pap3rclip
ACM schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:11:
[...]

Huh? Dat menu heeft helemaal geen optie "ingelogd blijven" ? Althans, ik neem aan dat jij op deze pagina uit kwam: http://tweakers.net/my.tnet/login
Nee die optie staat er inderdaad niet letterlijk maar wel iets in de aard van "sessie aanmaken van .../6 maanden/1 jaar". Ik weet het niet meer juist en ik ga me nu niet meer uitloggen om te kijken wat er staat :).
Het probleem lijkt nu trouwens opgelost sinds dat ik bij het plaatsen van een bericht ben ingelogd!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Pap3rclip schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:16:
[...]
Het probleem lijkt nu trouwens opgelost sinds dat ik bij het plaatsen van een bericht ben ingelogd!
Mooi, hopelijk was het enkel een 'glitch in de matrix' :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.