In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ja, het kan... Maar of het lekker loopt? Week nog zo net niet... Hebben het hier draaiende gehad op een 486-33, en twas niet top... te vaak blue screens
Draai nu Freesco, en da gaat als een trein...
En dat naast het feit dat je kabel provider het waarschijnlijk niet toestaat, en het dus illegaal is...
En dat naast het feit dat je kabel provider het waarschijnlijk niet toestaat, en het dus illegaal is...
tja...En dat naast het feit dat je kabel provider het waarschijnlijk niet toestaat, en het dus illegaal is...
Ik heb begrepen dat het niet uitmaakt, tenzij je gigantische netwerken gaat aanleggen of enorm veel dataverkeer genereert of het internet deelt met de buurman.
En da's niet de bedoeling.
Verwijderd
maar als je nou kable internet hebt en je gaat winroute gebruiken
kan de probider dat dan zien?
of gaat hij het alleen zien als je teveel data genereert?
kan de probider dat dan zien?
of gaat hij het alleen zien als je teveel data genereert?
Gebruik SharetheNet...super handig...gewoon op je huidige pc alles instellen, de speciale bootdisk laten maken en in de 486 douwen 
www.sharethenet.com als ik met niet vergis...
www.sharethenet.com als ik met niet vergis...
Ik vind het trouwens nergens op slaan dat je niet gewoon een netwerkje achter je kabelmodem mag leggen...Waar zijn ze bang voor? Dat je de bandbreedte limiet haalt
Dat zal het wel zijn ja, maar je betaald er immers voor dus eis het maar lekker op...zet een proxy op, hang er een paar pc's achter en ze hebben niets in de gaten
Het lullige is dat de FDD controller van de io-kaart stuk is...Op zaterdag 10 maart 2001 01:39 schreef zork het volgende:
Gebruik SharetheNet...super handig...gewoon op je huidige pc alles instellen, de speciale bootdisk laten maken en in de 486 douwen
Maar het draait al.. win95, 2 ouwe isa netwerkkaartjes... Nu de fan nog slopen en dan heb ik een superstil servertje...
Het ligt aan de provider die je hebt of een 486/25 met windows voldoet. Een vriend van me heeft zo'n zelfde server, met windows en chello verbinding. Maar die komt niet veel verder dan 100 kbyte/s van internet en 200 kbyte/s met windows sharing. Toen we er laatst linux opgezet hadden deed dat ding wel vrolijk 200 kbyte/s van internet en bijna 600 kbyte/s met windows sharing (samba).
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Heb je die fan niet nodig dan in dit geval? Houdt ie dat vol? 2 weken aanstaan zonder fan?Nu de fan nog slopen en dan heb ik een superstil servertje...
Verwijderd
om een antwoord te geven op je vraag: probeer freesco. het is wel linux, maar je hoeft er eigenlijk geen linux voor te kennen of kunnen. freesco past op een diskette en bevat een uitgeklede linux kernel met wat netwerkzut. het enige wat je hoeft te doen is te booten met een diskette waarop freesco staat, de rest wijst zichzelf.
succes!
succes!
Win95+WinRoute lijkt me een prima combo! WinRoute is een heel simpel proggie wat je ook kan instellen als firewall. Dus meteen bescherming van je VPN, tevens van je ISP.
Doen dus!
Doen dus!
Thanks! Het loopt nu met windows 95. Die FDD maak ik wel weer aan de praat (ik vind vast wel ergens een meuk multi-io kaartje)Op zaterdag 10 maart 2001 20:38 schreef Shivo het volgende:
om een antwoord te geven op je vraag: probeer freesco. het is wel linux, maar je hoeft er eigenlijk geen linux voor te kennen of kunnen. freesco past op een diskette en bevat een uitgeklede linux kernel met wat netwerkzut. het enige wat je hoeft te doen is te booten met een diskette waarop freesco staat, de rest wijst zichzelf.
succes!
Ik heb meer goede dingen gehoord over Freesco dus als ik de PC kan completeren met een monitor die ik momenteel ergens anders heb staan, dan zal ik er eens mee gaan stoeien.
Thanks!
Pagina: 1