Naar aanleiding van Resistor in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." en de reactie daarop van Rataplan in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
nieuws: Telekom Austria voorziet telefooncellen van oplaadpunten
Nog even terugkomen op het vorige deel (ik weet het, nooit in discussie gaan
)
En ik zie op het plaatje toch echt een blauwe 'campingstekker' zitten. En in de bron zie ik ook niets over een 7-polige stekker, alleen
-edit-
Wel een stekker gevonden die aan de normen voldoet (7-polig en blauw), maar die heb ik nog nooit in het wild op een camper/caravan gezien (en daar heb ik er al heel wat van gezien, op diverse beurzen)
deze.
nieuws: Telekom Austria voorziet telefooncellen van oplaadpunten
Nog even terugkomen op het vorige deel (ik weet het, nooit in discussie gaan
Als ik zoek op 'multicon' krijg ik stekkers die je gebruikt om een aanhangwagen (iedere caravan is een aanhangwagen, maar niet iedere aanhangwagen...) aan een auto te koppelen.Rataplan schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:23:
<knip>
[...]
Dat kunnen wij uiteraard ook niet helpen. Misschien kan je eens op multicon zoeken, maar dit is hoe dan ook geen spel- of tikfout...
[...]
<knip>
En ik zie op het plaatje toch echt een blauwe 'campingstekker' zitten. En in de bron zie ik ook niets over een 7-polige stekker, alleen
Maar als je het tegendeel kan bewijzen pas ik mijn sig de komende maand wel aan naar iets naar keuzeDie Telekom Austria setzt dabei auf Caravan-Stecker, da diese bei Autos weltweit gängig und standardisiert sind. Für E-Fahrräder bedeutet das, dass ein Adapter erforderlich ist. Um das Angebot zu nutzen, muss sich ein Kunde entweder per RFID-Chip im Stecker, RFID-Kundenkarte oder SMS identifizieren.
-edit-
Wel een stekker gevonden die aan de normen voldoet (7-polig en blauw), maar die heb ik nog nooit in het wild op een camper/caravan gezien (en daar heb ik er al heel wat van gezien, op diverse beurzen)
deze.
[ Voor 16% gewijzigd door Resistor op 05-05-2010 18:33 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?