Touchscreen voor in keuken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 11:55
Ik ben op zoek naar een dun full hd touchscreen van rond de 24" die ik aan de muur kan bevestigen in de keuken. Liefst zou ik hem zelfs verzinken in de muur.

Nou zijn er een hoop touchscreen monitoren te vinden op internet, maar die zijn bijna allemaal bedoeld voor een desktop. Zelfs als de voet te demonteren is is de monitor meestal erg dik.

Heeft iemand een touchscreen monitor aan de muur hangen, en zo ja, voldoet die aan jouw (mijn) wensen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het de bedoeling om dit als een soort digitaal kookboek te gebruiken? Of is het gewoon een computer die toevallig in de keuken staat.

Als je hem tijdens het koken wil gebruiken, is het aan te raden om naar een monitor te kijken die makkelijk schoon te maken is (geen randjes rond het display oid), en in een vochtige ruimte gebruikt kan worden.

Vergeet bij het inbouwen niet dat zo'n scherm ook koeling nodig heeft, inbouwen in de muur kan je denk ik dus niet zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ik wil hem inderdaad gebruiken als kookboek, maar tevens als TV.. Vocht zal niet echt een probleem zijn. Eerder misschien vette vingers...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ik ben inmiddels de Acer Touchscreen T230Hbmidh 23" tegengekomen die mijn aandacht trok, maar ik kan geen foto's vinden van de zijkant en achterkant. Nou staat hij vermeld bij 28 shops in de pricewatch, dus dan moet er haast wel een tweaker zijn die deze monitor heeft...

Als iemand deze monitor inderdaad heeft, kan die dan wat foto's van de zijkant en achterkant posten of mailen? En ben je er tevreden over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Bedankt voor de foto's...

Door de dikke achterkant valt deze moitor helaas af om mooi plat aan de muur te hangen. Moet ik weer verder zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:41
Waarom koop je niet afhankelijk van je precieze eisen een Open Frame of Front Mount touchscreen? die kan je zelf ergens achter of voor schroeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Heb sinds vandaag zelf een msi ae2020 voor in de keuken. Hij hangt weliswaar nog niet, maar de eerste kennismaking met touchscreen was wennen. Maar zonet ging het al een stuk beter. Wanneer hij aan de wand hangt zal hij totaal z'n 10 cm uitsteken. Hopen dat dit redelijk mooi is, aangezien de keuken wel vrij klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
Tja monitoren zijn nou eenmaal nog redelijk dit, tot je bij oled gaat kijken oid.

Als ik jou was zou ik kijken of je hem niet ergens in kan verzinken als een kastdeurtje oid, anders denk ik dat je erg lastig iets gaat vinden wat aan jou eisen voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:05
I-pad voor in de keuken ?
http://www.stylecowboys.nl/Computer/980

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

De Iyama niks voor jou?
http://www.alternate.nl/h...=Monitoren&l2=Touchscreen

Edit:
ow ook redelijk dik zie ik nu: Formaat (BxHxD) 513 x 419 x 263 mm

http://www.pcmonitors.org...Prolite-T2250MTS-side.jpg

Edit2:
Meschien kun je even een budget en de maximale maten doorgeven zoekt wat makkelijker :)

[ Voor 48% gewijzigd door amaterasu op 20-05-2010 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Inmiddels ben ik mij gaan realiseren dat een breedbeeld niet echt nodig is voor de toepassingen in de keuken. Ik heb een 19" scherm gevonden die goed in de muur is in te bouwen en die ook een mooi uiterlijk heeft. Alleen hij is wat prijzig, maar ja dan heb je wel een stijlvolle touchscreen... Ik ga hem binnenkort eens van dichtbij bekijken voor ik daadwerkelijk beslis...

Hier de link naar de monitor:

http://www.prestopshop.com/vmchk/19-front-mount/prestop-fm-19s-touchscreen/gedetailleerde-productpagina.html

Ook mooi trouwens dat er luidsprekers in verwerkt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

denk dat je voor het geluid niet veel meer moet verwachten dan wat piepjes en midi geluid trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ksi schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:29:
denk dat je voor het geluid niet veel meer moet verwachten dan wat piepjes en midi geluid trouwens...
Het zijn gewone luidsprekertjes. En midi is een communicatiesysteem met bijvoorbeeld een keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Ik heb nog niet zolang geleden een Packard bell 20inch Multitouch screen gekocht bij de MediaMarkt.
de Viseo200 touch edition om precies te zijn.
Deze zal ook binnenkort in mijn keuken te vinden zijn. :)

Ik vind die "professionele" touchscreen monitors erg mooi voor dit soort toepassingen, maar persoonlijk vind ik het toch dure grappen voor een 'keukencomputertje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

Swerfer schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:52:
[...]

Het zijn gewone luidsprekertjes. En midi is een communicatiesysteem met bijvoorbeeld een keyboard.
Doelde meer op dat als je een beetje degelijk geluid wilt luisteren in de keuken dat zeker niet gaat lukken met inbouw luidsprekertjes. Maar het is maar net wat je daarbij als maatstaaf neemt natuurlijk.
Persoonlijk heb ik mijn touchscreen gekoppeld met een versterker en nog losse boxen. Aangezien het primaire doel hiervan was om muziek af te kunnen spelen in de keuken (inmiddels ook voor recepten en boodschappen lijstjes...).

En hoe diep is jouw multitouch scherm pezevenK? Want die msi ae2020 is nog best wel diep voor normaal aan de wand...

[ Voor 8% gewijzigd door ksi op 28-05-2010 13:39 ]

Pagina: 1