Toon posts:

Macbook Pro batterij en trackpad problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, dit is m'n eerste post op dit forum :)

Ik heb sinds kort problemen met m'n macbook pro (late 2008 versie). Ik heb hem aangeschaft op 14/06/09.

Het begon met problemen met m'n trackpad, soms als ik iets wil selecteren (1 vinger op de trackpad en dan met de andere slepen) dan beweegt de muis niet.
Dit is overigens niet altijd zo als ik het bijvoorbeeld een 2e keer probeer dan werkt het ineens wel.

Nu is er gister een 2e probleem bijgekomen, als ik mijn laptop van de stroom afhaal krijg ik na 5 minuten de melding dat de batterij vrijwel leeg is en valt hij na 5-10 minuten uit en moet ik hem weer aansluiten aan de adapter. Verder duurt het ook langer voordat het beeld aanspringt nadat ik hem uit stand-by haal.
De batterij-indicator geeft ook aan dat onderhoud vereist is.
Hier de status van de batterij:
Statusinformatie:
Aantal cycli: 232
Conditie: Controleer batterij
Batterij geïnstalleerd: Ja
Ampèrage (mA): 183
Voltage (mV): 12572

Zouden deze twee problemen iets met elkaar te maken kunnen hebben? En denken jullie dat deze problemen in de garantie vallen? Lijkt me een beetje raar om elk jaar een nieuwe batterij aan te moeten schaffen van zo'n 170 euro!
Wat raden jullie aan me te doen?

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, wat eventueel nog wel handige info is: Ik heb de macbook pro aangeschaft bij een I-box in Indonesië toen ik daar zomer 2009 op vakantie was...

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je Apple al gebeld? Je zit namelijk nog gewoon in je garantie