Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fifa 10 online probleem; spelsessie niet langer beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Radi 038
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 28-09-2016
Goedemiddag allen,

Enige tijd heb ik mn PS3 niet aangeraakt(jaartje ofzo) maar sinds ik hem weer aangesloten en geupdate heb, kan ik tegen niemand meer online spelen. In elke lobby krijg ik de melding 'spelsessie niet langer beschikbaar'.

Nu heeft dit waarschijnlijk met mijn poort forwardings te maken maar ik heb alle portforwardings die ik op google tegenkwam ingevuld(zie onderstaande screenshot) en tevens heb ik het IP van de PS3 ook als Exposed Host in de router gezet echter blijkt dit allemaal niet te werken. Als ik alleen de portforwardings of de PS3 als exposes host heb aanstaan werkt het ook niet

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen/wat de oplossing is? Bij voorbaat dank!

Radi 038 wijzigde deze reactie 05-05-2010 14:38 (6%)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True