Sony Ericsson wil merk Nexus registreren

Pagina: 1
Acties:

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
Google heeft Sony Ericsson in eerder stadium gevraagd om de Xperia X10 te mogen uitbrengen als Nexus One, zo maakte de fabrikant in zijn keynote op het Mobile World Congress in Barcelona bekend.
Moeten Google en Sony Ericsson niet omgedraaid worden?
De fabrikant wilde dat niet, waarna de HTC Passion door Google als Nexus One werd uitgebracht.
Moet De fabrikant niet Google zijn aangezien met de fabrikant in de vorige zin en eerder in het artikel volgens mij al Sony Ericsson bedoeld wordt?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:10

WoutF

Hoofdredacteur
Nee. Toen Google op zoek was naar een fabrikant om een Nexus One telefoon te ontwikkelen, hebben ze eerst Sony Ericsson benaderd. SE heeft toen aangegeven daar geen interesse in te hebben. Daarna heeft Google HTC gevraagd. HTC heeft toen de Passion ontwikkeld die door Google is uitgebracht als Nexus One.

Aldus Bert Nordberg, CEO van Sony Ericsson :)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
WoutF schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:03:
Nee. Toen Google op zoek was naar een fabrikant om een Nexus One telefoon te ontwikkelen, hebben ze eerst Sony Ericsson benaderd. SE heeft toen aangegeven daar geen interesse in te hebben. Daarna heeft Google HTC gevraagd. HTC heeft toen de Passion ontwikkeld die door Google is uitgebracht als Nexus One.

Aldus Bert Nordberg, CEO van Sony Ericsson :)
Bedankt voor de uitleg.

Als er nu bovenstaande er had gestaan was het mij meteen duidelijk geweest, nu was het mij blijkbaar net iets te cryptisch. :D