Tja, wat valt er te melden over 4 mei? Het was tijd voor de jaarlijkse dodenherdenking. Tijd om stil te staan bij allen die hun leven gegeven hebben om ons te laten leven in vrijheid. Vrijheid die door velen gebruikt wordt, maar ook als volkomen normaal beschouwd is. Of het dat ook is?? Ik waag het te betwijfelen...
Ook de herdenking die verstoord werd, door iemand die -misschien wel te veel- gebruik maakt van deze vrijheden. Een herdenking dus die ook voor velen voort zal leven als de dag waarop zij in het gedram gewond raakte....
Oja, hier zien we een flushje van Graasland. Goed voor een mijlpaaltje (36M), maar ook voor een plaatsje winst. De EliteHackers, gisteren nog aan het loket gezien, zakken terug naar de vijfde plaats. Ook Lydic.nl is weer van de partij, en mag zijn 3M-paal komen halen. 3M... Waren die niet ooit hoofdsponsor van de Leiden Marathon?
Verder zien we 28 flushende leden, die wel DPC weer op de eerste plaats in de daily brengen. Een waardig plekje, en genoeg om de Russen weer even uit de inhaalstats te laten verdwijnen.
Voor de rest laat ik de cijfertjes voor zich spreken, en lees ik morgen graag het verhaal van een ander
[OGR-27] hitparade van 4 mei 2010LedenFlushers: 28/119 = 23.5%
Geen nieuwe leden
Meer informatieOGR-27 projectpagina op
WDO*** suggesties voor een DPCH? ***bron