https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Als ik het me goed kan herinneren (correct me if I'm wrong) was de drukte daar vorig jaar ook al niet echt meer om naar huis over te schrijven, en dit werd elk jaar al minder. Wellicht dat het nu gewoon in SG kan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar zal waarschijnlijk gewoon nog niet aan zijn gedacht, vorige jaren kwam het ook pas nadat er een topic over geopend was.
The devil is in the details.
Is dit een Officieel, Uniek en Onherroepbaar Crewbesluit ® of jouw persoonlijke mening? M.a.w. : Is er definitief geen TFE dit jaar?LuNaTiC schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:50:
Niet echt een reden eigenlijk. Het TFV heeft er op zich niets mee te maken, kunnen prima meerdere themafora naast elkaar. Ik heb er nog wel ergens aan gedacht, maar bij gebrek aan vraag van de users (tot dit topic kwam) heeft iig bij de indruk gewekt dat het themaforum Examens aan interesse inboekt.
Als ik het me goed kan herinneren (correct me if I'm wrong) was de drukte daar vorig jaar ook al niet echt meer om naar huis over te schrijven, en dit werd elk jaar al minder. Wellicht dat het nu gewoon in SG kan
Intentionally left blank
Op dit moment mijn persoonlijke meningMuisM4t schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Is dit een Officieel, Uniek en Onherroepbaar Crewbesluit ® of jouw persoonlijke mening? M.a.w. : Is er definitief geen TFE dit jaar?
m'n GC-collega's kunnen wmb hier inspringen en als iedereen van mening is dat een TFE wel gewoon gerechtvaardigd is, dan kan er heus wel iets geregeld worden
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waarom staat dat nog niet aan in SG eigenlijk? In de HK is het misschien niet nodig/nuttig, maar er zijn toch zat topics in SG die gebaat zijn bij tags lijkt mij.crisp schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:25:
Er is een tag examen, maar dan zouden we tags in SG aan moeten zetten. Het zou iig een goed alternatief zijn voor een dedicated subforum
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
SchopjeThinkPadd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:38:
Komt dit subforum er nog? Maandag beginnen de examens al namelijk.
Wat is nou precies de bedoeling dan? Ik zie nogsteeds geen examenforum...LuNaTiC schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:38:
het themaforum komt er wel, op zeer korte termijn. Nog even wat dingetjes regelen
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? En ik snap ook niet waarom er zo laat over wordt nagedacht...
In april hadden ze op Fok al een examen subforum (niet dat ik graag op Fok kom)
Ik was vooralsnog niet helemaal overtuigd om er dit jaar eentje te doen, ook al omdat de animo wat laat op gang kwam (en we ook al verkiezingen en straks het WK forum hebben). Maar goed, het kan ook weer geen kwaad en heb me toch laten overtuigen
Dat was echter aan de late kant en het hielp niet echt mee dat ik in een aardig drukke periode zat (en zit). Waardoor het wat later geworden is nu, waarvoor mijn excuses. Maar ik neem aan dat er nog genoeg examens zullen komen en er geen man overboord is. Ik neem ook aan als die nood echt zo dringen geweest zou zijn dat er ter overbrugging ook wel iets in SG zou zijn geopend...
no sweat, het komt er heus wel aan
heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.
Ik zou zeggen, snel vullen met topics die handel
Wat moet ik doen om wel bij dat themaforum te kunnen komen?
[ Voor 42% gewijzigd door shadp0d op 19-05-2010 19:34 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.