Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Hardware veilig verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Als ik mijn usb disk netjes heb verwijderd met de optie hardware veilig verwijderen onderin de taak balk, en ik bedenk me en wil de usb disk weer beschikbaar hebben, kan ik dit dan doen zonder de computer te restarten?

Dank,

Johan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, plug de HDD eens opnieuw in?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Uit- en weer inpluggen.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Had je het al geprobeerd?

Hoi!

Verwijderd

Het kan wel. Want de usb-aansluiting is wat genoemd wordt hot-swappable. Maar om dataverlies tegen te gaan is het aan te bevelen om de stekker van de usb-externe schijf in en uit de computer te halen als de computer en de externe harde schijf uit staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 14:06 ]

Verwijderd

Ehm.. is dit niet een vraag die al 10 jaar geleden beantwoord is? Maare, ja, stekker eruit-erin is makkelijkste, zal vast ook wel via een of andere omweg kunnen vanuit software (USB hub disablen/enablen in hardware beheer ofzo), maar dat is gegarandeerd omslachtiger,

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:09:zal vast ook wel via een of andere omweg kunnen vanuit software (USB hub disablen/enablen in hardware beheer ofzo), maar dat is gegarandeerd omslachtiger,
devcon.exe en wat scriptwerk.

Maar de obvious methode van uitpluggen en weer inpluggen had je toch ook zelf kunnen bedenken?
En als je daar niet genoeg aan hebt, dan is het wel zo handig om dat te vertellen.
Zie ook het Windows Clients - Beleid - als je een topic wil openen zien we daar graag in terug wat je zelf al hebt geprobeerd of uitgezocht.

Helaas komt dat nergens terug in je openingspost, daarom gaat dit topic ook op slot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.