Erg frusterend maar ik kom er niet uit... Ik ben hier bezig om een sheet te maken welke iedere dag op een vaste tijd een vbs draait, welke storage van enkele servers van ons in een excel sheet zet.
Elke server krijg zijn eigen sheet, welke is omgezet naar 1 sheet met links naar de andere.
Nu wil ik hier een soort summery van maken. In deze summery staat een regel met de laatste data per server,
en een overzichtje van de laatste 7 'scans'.
Nu zal dit met een macro moeten maar ik kom er niet echt uit, t enige dat te vinden is op het WWW zijn macros en vbs'jes welke bepaalde data in de row na de laatste zetten.
Nu vroeg ik me af, heeft iemand hier nog een idee? De data zou dus uit de laatste row met data gekopieerd moeten worden naar 'Sheet2', maar hetzelfde zou moeten voor de 7 laatste scans.
In het geval van de 7 laatste scans krijg je dus altijd een volle week te zien.
Alvast bedankt!
Elke server krijg zijn eigen sheet, welke is omgezet naar 1 sheet met links naar de andere.
Nu wil ik hier een soort summery van maken. In deze summery staat een regel met de laatste data per server,
en een overzichtje van de laatste 7 'scans'.
Nu zal dit met een macro moeten maar ik kom er niet echt uit, t enige dat te vinden is op het WWW zijn macros en vbs'jes welke bepaalde data in de row na de laatste zetten.
Nu vroeg ik me af, heeft iemand hier nog een idee? De data zou dus uit de laatste row met data gekopieerd moeten worden naar 'Sheet2', maar hetzelfde zou moeten voor de 7 laatste scans.
In het geval van de 7 laatste scans krijg je dus altijd een volle week te zien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Date Data Date Data Mon DataMon Wed DataWed Teu DateTeu Thu DataThu Wed DateWed Fri DataFri Thu DataThu Sat DataSat Fri DataFri Sun DataSun Sat DataSat Mon DataMon Sun DataSun Teu DataTeu |
Alvast bedankt!
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.