Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE8 link snelkoppeling openen in nieuw tabblad onmogelijk..?

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Beste tweakers :) ,

Ik zoek me suf naar een (dacht ik) basic instelling :? .

Ik heb een aantal links/snelkoppelingen op mijn bureaublad en in mijn IE8 heb ik er een aantal staan in mijn werkbalk favorieten.

Als ik één van de twee aanklik komt deze in de plaats van mijn huidig geopende IE tabblad en dit vind ik ZO irritant.

Blijkbaar is dit dus nergens in te stellen dat deze in een nieuw tabblad geopend worden, Of wel...?

All help needed _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Extra -> Internetopties -> Knopje tabbladen en daar de opties even goed lezen ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dit al geprobeerd aan te vinken:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=200259&format=full&ext=.gif

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• crack_en_hack
Room42 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:50:
Extra -> Internetopties -> Knopje tabbladen en daar de opties even goed lezen ;)
Het volgende doen als er een pop up wordt gevonden
Internet Explorer bepaalt hoe pop ups worden geopend
V Pop ups altijd in een nieuw venster openen
Pop ups altijd in een nieuw tabblad openen
Koppelingen van andere programma s openen in
Een nieuw venster
V Een nieuw tabblad in het huidige venster
Het huidige tabblad of venster

Waar een V voor staat staat aangevinkt dus zou je verwachten dan snelkoppelingen van links ook in een nieuw tabblad geopend worden, maar niet dus :'(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• crack_en_hack
Ik zie helaas alleen een rood kruisje en geen plaatje...

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zeg nieuweling :+ niet dubbelposten, he? ;)

Hmm, ok. Ik zit nu ff niet achter Windows, dus kan het zelf niet testen. Maar heeft het wel effect als je de andere opties aanvinkt? Of reageert ie daar ook niet op? Kies bijvoorbeeld eens "Nieuw venster".

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 05-05-2010 01:20 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crack_en_hack
Room42 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:17:
Zeg nieuweling :+ niet dubbelposten, he? ;)

Hmm, ok. Ik zit nu ff niet achter Windows, dus kan het zelf niet testen. Maar heeft het wel effect als je de andere opties aanvinkt? Of reageert ie daar ook niet op? Kies bijvoorbeeld eens "Nieuw venster".
Nee ook dat werk niet, wel als ik op een link klik (bv op een website) maar niet een link als snelkoppeling.

• crack_en_hack
Iemand...?, Ik ben echt alle instellingen nagelopen maar het werkt nogsteeds niet :'(

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Whatever ook ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Brad Pitt op 12-05-2010 19:17 . Reden: Alles maar weg gehaald ]

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1