Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help,mijn menu is in het chinees!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een royal video special arcade kast met zo'n 1200 spellen erop,deze kast moet ik iedere keer met behulp van een of ander kastje met knoppen erop bedienen,ik heb per ongeluk op iets geduwd waardoor ik de taal heb veranderd in het chinees,om dit weer ongedaan te maken moet ik ergens op duwen maar alles staat nu in het chinees en dat is voor mij compleet chinees,weet iemand hoe dit op te lossen??

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-11 23:42

Jeoh

blaat

Zoek naar een van deze dingen:

语言文字
语言
言语
说话
语言

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Heb je nergens geen reset knop ofzo? Anders eens proberen de stekker een dag ofzo uit het stopcontact te laten.

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een reset knop op maar die reageert niet,ook die tekens krijg ik niet te zien,stekker eruit trekken werkt ook niet,ik zou moeten weten hoe het taalmenu er in het chinees uitziet,niemand die hier een LOI cursus chinees heeft gevolgd?

Zijn er ook andere manieren voor te resetten?

Het gaat zich om deze kast:

http://verzamelen.marktpl...f6t1SvQ%3D&fta_ind=1&fs=1

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Je uitleg is erg onduidelijk en ook getuigd het niet van enig inzet en die wordt hier op tweakers toch wel verwacht van haar users. Wees dus zo duidelijk mogelijk en laat zien wat je zelf al hebt geprobeerd.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn tip is ook naar de locale chinees gaan en vragen of 1 van hun mee wil komen om dat ding weer in het engels te zetten :)
Pagina: 1