Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet meer op internet!

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op Chrome Of INternet explorer wil geeft ie aan dat ie geen verbinding kan maken. dus moet ik via msn, naar bing toe gaan en dat doet het dan wel :S
Iemand suggesties hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Mvg

Dorus Wijnen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Onduidelijk verhaal, weinig informatie.
Check je proxy en netwerk instellingen eens.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Inderdaad een onduidelijk verhaal. Probeer de beta van Microsoft Fix It Center eens: http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal Ik heb hem een keer gebruikt om te testen, het idee is dat hij automatisch problemen opspoort en fixt. Succes en laat even weten of het werkte.

Verwijderd

Meestal zijn er deze opties:

het modem 5 minuten uitschakelen
cmos reinigen
chrome verwijderen en chrome opnieuw installeren
eventueel een nieuwe versie van Internet Explorer installeren
netwerkkaart uitschakelen en de drivers opnieuw installeren
het besturingsprogramma opnieuw installeren

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 14:11 ]

Verwijderd

bebby schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:10 grote onzin, te weten:
Meestal zijn er deze opties:

het modem 5 minuten uitschakelen
Voor een probleem met de client PC en nadat de gebruiker al heeft vastgesteld dat hij vanaf diezelfde PC door een ander programma dan z'n browser te gebruiken wel degelijk gewoon op het internet komt? Waarom zou je in hemelsnaam aan je modem denken dan?
cmos reinigen
:F Geef mensen eens niet tips om in hun BIOS te gaan rotzooien voor een vraag over een foute instelling in Windows? Of wil je graag dat z'n volgende topic is "mijn PC start helemaal niet meer op en er komt rook uit de processor" ?
chrome verwijderen en chrome opnieuw installeren
eventueel een nieuwe versie van Internet Explorer installeren
Als je niet weet waar de Settings zitten, zou je dit kunnen overwegen. De vraag is natuurlijk wel, of je instellingen ook gereset worden bij herinstallatie van de browser. Bij IE is dat alvast niet zo, dus daar heeft het al geen zin.
netwerkkaart uitschakelen en de drivers opnieuw installeren
het besturingsprogramma opnieuw installeren
Laatste redmiddel en dan alleen voor zaken die enigszins aan de netwerkkaartinstellingen of een kapotte Windows gerelateerd zijn en waar eenvoudige oplossingen geprobeerd zijn.

Voor de topicstarter, doe inderdaad wat jelmervos schrijft en kijk je proxyinstellingen na. In IE zit dat geloof ik onder Tools - Settings - Connections - LAN Settings.
Als het wel gewerkt heeft maar nu stuk is kun je, in plaats van je BIOS te vernaggelen, allerhande al- dan niet gerelateerde software te herinstalleren of je te PC formatteren, ook gewoon IE terug naar standaardinstellingen gooien. Tools - Settings - Advanced, onderaan zit een knopje dat Reset heet en waar bij staat: "Reset Internet Explorer's Settings to their default condition". Daarop klikken, OK klikken, IE opnieuw opstarten.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dus lees post info ip/sn/gw/dns/proxy etc .. kun je router pingen, heb je die uberhaubt ?

ik gok zo dat het een inbel probleem is adhv de weinige info, zet het inbellen even uit als het niet van toepassing is

Iperf

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:32
wat van os draai je ?
wat van verbinding heb je ?
hoe heb je het aangesloten ?
heb je een firewall ?
wat zijn de instellingen van internet explore ?

Verwijderd

Laat ook eens een anti-spyware programma draaien... Meestal gaan dat soort dingen niet 'zomaar' kapot maar is het een symptoom dat er iets anders aan de hand is. Als er spyware op zit, en je draait Windows XP zou ik Windows er overnieuw opzetten. Als je Vista of 7 draait kun je nog proberen om de spyware er af te halen (Vista en 7 zijn door de verbeterde architectuur een stuk bestendiger tegen troep, met XP is het meestal hopeloos, omdat je nooit zeker weet of het systeem schoon is.)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 15:29 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Goed, dit loopt dus op niks uit. We verwachten van jou kant toch wel meer inzet en informatie, d0rito. Dat zou je ondertussen toch wel moeten weten. Lees Het algemeen beleid nog maar eens door.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.