Hallo,
Ik heb GTA IV sinds vandaag op het programma STEAM gekocht, maar nadat ik het geïnstalleerd had, deed het spel het niet.
Deze tekst kreeg ik te zien:
"GTA IV FATAL Error: Unable to create depth render target - Check that you Video Cards meets or exceeds the minimum requirement.
You may also try re-installing DirectX and/or the latest video card driver."
Mijn Specs:
Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (128 Mb videomemory)
Intel Pentium Dual core processor 2.0 Ghz.
Windows Vista 32-bit (3 Gb RAM-geheugen)
Ik heb geprobeerd de nieuwe versie van DirectX te downloaden, maar hierna verscheen opnieuw deze tekst.
Ik weet dat GTA IV naar je specs kijkt en aangezien mijn videokaart dit spel niet bijhoud, zou ik het toch graag willen spelen, ook al is de FPS (frames per second) nogal laag. Zouden jullie een crack of iets wat daar op lijkt kennen waardoor ik alsnog het spel kan spelen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Maarten
Ik heb GTA IV sinds vandaag op het programma STEAM gekocht, maar nadat ik het geïnstalleerd had, deed het spel het niet.
Deze tekst kreeg ik te zien:
"GTA IV FATAL Error: Unable to create depth render target - Check that you Video Cards meets or exceeds the minimum requirement.
You may also try re-installing DirectX and/or the latest video card driver."
Mijn Specs:
Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (128 Mb videomemory)
Intel Pentium Dual core processor 2.0 Ghz.
Windows Vista 32-bit (3 Gb RAM-geheugen)
Ik heb geprobeerd de nieuwe versie van DirectX te downloaden, maar hierna verscheen opnieuw deze tekst.
Ik weet dat GTA IV naar je specs kijkt en aangezien mijn videokaart dit spel niet bijhoud, zou ik het toch graag willen spelen, ook al is de FPS (frames per second) nogal laag. Zouden jullie een crack of iets wat daar op lijkt kennen waardoor ik alsnog het spel kan spelen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Maarten
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 22:21 ]