Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Steam update probleem CODMW2

Pagina: 1
Acties:

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik wee niet precies waar ik met dit probleem terecht kan, dit leek mij het beste forum-gedeelte.

Ik wil net CODMW2 MP gaan spelen, vervolgens wilt hij gaan updaten, echter gaat het niet helemaal goed. Telkens als ik Steam opnieuw opstart en hij CODMW2 gaat bijwerken onderbreekt hij de update. Als ik dan op hervatten klik gebeurt er vervolgens niks. Als ik dan op spele druk zegt hij dat de servers het te druk hebben om mijn aanvraag te accepteren

Het gaat om deze update.
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/2109/steamsf.png.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Hier hetzelfde probleem met gewoon willen starten van de game, ik denk dat ze het wat te druk hebben. Gewoon even geduld en dan zal het straks wel weer goed gaan.

Volgens mij is de DLC uit, dus ik denk dat veel mensen die aan het downloaden zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door IntoDevel op 04-05-2010 21:00 ]

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Settings > Downloads > Download Region, dan een ander download regio selecteren. Helpt vaak bij een te drukke regio.

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:20
Denk inderdaad dat het met die DLC te maken heeft. Er zijn veel mensen aan het downloaden denk ik. Ga zo het spel deinstalleren. Het is die extra 15 euro niet waard.

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Oké dan, daar zal het wel aan liggen.

Maar waarom deinstalleren?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:20
Zonde van mn geld om het in zo'n pieep spel te steken. De aanschaf was achteraf al zonde :P
Pagina: 1