Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Voordat ik begin wil ik even zeggen dat dit geen V&A advertentie is(Waar het wel in staat) en dit aleen maar een vraag is, Waarom wil niemand mijn 24'' iMac die nauwelijks is gebruikt voor €925,- kopen? Is de prijs te hoog? Ik denk van niet want de nieuwprijs van een refurbished iMac is €1350,- En veel mensen zeggen dat hij nog maar 750 euro waard is. Wat is een goede prijs? De mac is nog geen 11 maanden oud

Specificaties:
Intel Core2Duo @ 2.8 GHz
4 gig DDR 3 RAM @ 1333 MHz
ATi 2600 PRO
En natuurlijk het 24'' Full HD 1900x1200 scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Weet je wat het is, je koopt een 8gb ram 3ghz Core2Duo iMac, okee 21,5inch, voor 1099 euro bij de Mediamarkt.

Ik zie je advertentie nu pas, ik ben toevallig in de markt voor een iMac, maar om bijna 1000 euro uit te geven aan een gebruikte machine, daar twijfel ik ook ernstig over.

Voor jouw config denkt Mac2Sell.net dat het nog 990 euro waard is, maar ja, tis echt zo'n ding 'wat de gek er voor geeft', en kennelijk is er niet echt markt voor momenteel. Je kunt hem ook op tweedehandsmac.nl zetten, daar zit meer een echt Mac publiek.

Ik zie op Tweedehandsmac een vergelijkbaar systeem met een vraagprijs van 750 euro, maar ook advertenties die hoger ingezet staan.

Wat meestal ook helpt met de verkoop is het plaatsen van foto's, een nette duidelijke beschrijving etc etc. Jouw advertentie is erg kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:10:
Weet je wat het is, je koopt een 8gb ram 3ghz Core2Duo iMac, okee 21,5inch, voor 1099 euro bij de Mediamarkt.

Ik zie je advertentie nu pas, ik ben toevallig in de markt voor een iMac, maar om bijna 1000 euro uit te geven aan een gebruikte machine, daar twijfel ik ook ernstig over.

Voor jouw config denkt Mac2Sell.net dat het nog 990 euro waard is, maar ja, tis echt zo'n ding 'wat de gek er voor geeft', en kennelijk is er niet echt markt voor momenteel. Je kunt hem ook op tweedehandsmac.nl zetten, daar zit meer een echt Mac publiek.

Ik zie op Tweedehandsmac een vergelijkbaar systeem met een vraagprijs van 750 euro, maar ook advertenties die hoger ingezet staan.

Wat meestal ook helpt met de verkoop is het plaatsen van foto's, een nette duidelijke beschrijving etc etc. Jouw advertentie is erg kort door de bocht.
Je ziet hier het beeld hoe de mensen op tweakers hier antwoorden. Geen dergelijk antwoord waar de TS iets aan heeft maar gewoon zeuren dat het niet net is, enz. Weet je wat? Ik regel het zelf wel! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Gast, lesterhuis voorziet je van een keurig antwoord, zeur niet zo.

Inderdaad, regel het zelf maar.

Dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:49:
[...]

Je ziet hier het beeld hoe de mensen op tweakers hier antwoorden. Geen dergelijk antwoord waar de TS iets aan heeft maar gewoon zeuren dat het niet net is, enz. Weet je wat? Ik regel het zelf wel! ;w
Wat ben je negatief zeg. Je krijgt toch een nette reactie waarom je mogelijk je iMac niet voor die prijs kwijt kan? Bij een prijsverschil van ongeveer 175 Euro tussen een tweedehands (met iets groter scherm) of een nieuwe (met krachtige processor en wellicht andere verbeteringen) zou ik ook voor de nieuwe gaan, puur omdat ik dan zeker ben dat alles goed zit met garantie, het product de grootste kans heeft geen mankementen te vertonen, etc...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Eerlijk gezegd zou ik nog liever een iMac bij de lokale turk om de hoek halen voor veel te veel geld dan die van jouw kopen. Als je zo associaal ingesteld bent raak je inderdaad je iMac nooit kwijt ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, speelkwartier is over. Als mensen je iMac niet willen kopen voor de prijs die je ervoor vraagt, kun je of de prijs verlagen of een ander publiek zoeken. Tweakers zijn nl. redelijk prijsbewust. Om dan te gaan afgeven op iemand die je fatsoenlijk antwoord geeft, wat je wellicht niet wilde horen, is niet echt netjes. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.