• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-02 11:38
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan het niet echt vinden.
Ik heb nu 3 beeldschermen aangesloten op mijn pc. 2 beeldschermen
op een geforce 9800gt en 1 op een 6200gt. Nu gaan we SOF 2 doen
(soldier of fortuine) en nu lijkt het mij super als ik dat over 3 schermen kon
spelen.

Zijn daar mogelijkheden voor? dus software dat 1 scherm simuleert of dergelijke?

Alvast bedankt

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik denk dat je dan beter een videokaart kan kopen die eyefinity ondersteunt want met 2 verschillende videokaarten die geen sli ondersteuning hebben is het niet mogelijk om hetzelfde spel te spelen.

Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe je het voor mekaar kan krijgen om hetzelfde beeld gedeeltelijk door 1 videokaart wordt verdeeld over 2 beeldscherm en dan nog eens een andere videokaart de rest op het derde scherm tovert.

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-02 11:38
Ja, ik denk dat ik dan software moet zoeken die dus mijn beeld opdeelt in 3 rasters of zo en deze dan weer uitsturen naar mijn 3 schermen. Ik ben dus opzoek naar een virtualisatie programma voor beeldschermen.

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
of een matrox triple head 2 go aanschaffen

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• BrietZke
  • Laatst online: 15-11-2025
Maar die virtualisatie software is er waarschijnlijk niet omdat dat beeld opbreken enzo. met 2 videokaarten gewoon te moeilijk is vandaar die matrox kaart zoals nedernakker zegt of een eyefininty oplossing want die is speciaal daarvoor ontwikkeld. Waarschijnlijk omdat het anders alleen mogelijk is met een matrox kaartje.

• Tha Ra
  • Laatst online: 19-02 08:27
Er is een gozer die zich hiermee bezig houdt, hij heeft een tooltje gemaakt waarmee het mogelijk is. Alleen werkt het maar met een aantal spellen. Het is zeker het proberen waard! Het enige wat je moet doen is alle bestanden die je downloadt in de map van het spel zetten en een config-bestand instellen.
http://www.kegetys.net/SoftTH/
Pagina: 1