Toon posts:

2de monitor bij laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De ledlamp van mij laptop is kapot, hierdoor is mn scherm zwart en zie ik nog heel vaag pictogrammen ed.
Probeer een ander beeldscherm op mn laptop aan te sluiten en deze als hoofdscherm te gebruiken heb inmiddels de combinatie van de toetsen door dat is bij mij fn + f8. Alleen bij het opstarten zie ik wel windows op het andere beeldscherm maar zodra die klaar is met opstarten is het scherm van mn laptop het hoofdscherm en andere beeldscherm herkent ie als 2de beeldscherm (ik kan er dingen naar toe slepen). Als ik weer op de combinatie druk is het 2de beeldscherm weg en als ik er weer op druk is het weer het 2 de beeldscherm. Hoe krijg ik mn pcbeeldscherm als hoofdscherm ipv bijscherm???
Het zou moeten werken met; properties -> tabje settings -> use this device as the main monitor.
Maar dat werkt dus niet. Wie weet wat ik moet doen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Begin eens met posten van merk & type van de laptop en daarna eens je OS en welke GPU erin zit. Mogelijk kunnen we dan een kant & klaar antwoord geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:13
In apparaatbeheer je laptopscherm uitschakelen? Toetscombinatie Windows + P al eens geprobeerd? (Dan kiezen voor only projector oid).

Kun je je laptopscherm trouwens niet laten repareren? Al dan niet binnen de garantie..

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk nu vanaf een andere pc dus die info zou ik op moeten zoeken, het is iig een Dell.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan om mn laptopscherm zo goed als niets zien. Dus toetsencombinaties zijn erg handig. Windows p nog niet geprobeerd, bedankt voor de tip.

Verwijderd

Topicstarter
Kwam op dit forum iemand tegen met ongeveer zelfde probleem zijn oplossing:
'Ik heb de PC in veilige modus opgestart en ervoor gezorgd dat alle verborgen items getoond werden in de Device Manager (via “set devmgr_show_nonpresent_devices=1″ in Command Prompt, zie ook: http://www.tech-recipes.c...ces-drivers-and-services/). Heb toen alle monitoren verwijderd en de PC opnieuw opgestart.
Beide monitoren werden toen "als nieuw" ontdekt en na installatie van de drivers, werkt alles weer als vanouds! '

Alleen ik kan dus niets zien op mn laptop. Iemand suggesties?

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:38:
Alleen ik kan dus niets zien op mn laptop. Iemand suggesties?
Ook in veilige modus moet je FN toets werken, lijkt me.

En het lijkt me ook handig dat als je wat post, even laat weten wat onze vorige opmerkingen/hints hebben geholpen.

En het lijkt me nog handiger dat je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif gebruikt i.p.v. 3 posts achter elkaar te doen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je met een zaklamp op het scherm schijnt kan je dan niet net genoeg zien ?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Koop eventueel een docking station en start je laptop met het scherm dicht op, Of zet je laptop aan en klap dan het scherm dicht, grote kans dat je externe monitor dan je enige monitor wordt.

Daarnaast moet je natuurlijk even je laptop scherm zelf repareren 8)

• MAX3400

MAX3400

raymonvdm schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:35:
Koop eventueel een docking station...
9 van de 10 laptops schakelen automatisch al over naar een extern scherm als de klep is dichgeklapt. Probleem is een beetje dat we nog steeds niet weten over wat voor machine we praten.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:39
A) gebruik de edit knop
B) verder kun je ermee in de zon gaan zitten, lamp erbij ofzo, dan zie je je beeldscherm wel;) gewoon even uitproberen, en zo zorgen dat je die monitor aan de praat krijgt. zal echt niet zo moeilijk zijn;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MAX3400 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:31:
[...]
En het lijkt me nog handiger dat je [afbeelding] gebruikt i.p.v. 3 posts achter elkaar te doen.
Modbreak:QFT. Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld. Gelieve de edit-knop te gebruiken als je toevoegingen hebt aan je eerdere post.
Pagina: 1