[HTML/CSS]

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:42
Beste Tweakers,

Ben een beetje amateuristisch bezig met een site. Het volgende doet zich voor;

De index heb ik zo opgevuld met lorem ipsum dat er net geen scrollbar komt, de footer zit dan gewoon op de bodem van de pagina. Zodra ik de pagina bijvul, dan komt er netjes een scrollbar en gaat de footer ook gewoon naar beneden zoals het hoort. Het probleem is als ik de pagina leeg maak; de footer zit dan op de helft van mijn scherm wat het erg lelijk maakt (body is wit en footer is gradient). Hoe kan ik ervoor zorgen dat de footer gewoon beneden blijft als ik maar een pagina heb met een aantal zinnetjes of hyperlinks?

Bij voorbaat dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar dit vond ik met Google:

http://www.webmasterworld.com/forum83/5463.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi s3.
Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT een beetje eigen inzet en wensen we dat ook terug te zien in de topicstart; helaas ontbreekt dat in dit topic. Daarbij hebben we graag een titel die de lading een beetje dekt en [html/css] doet dat niet echt ;)
Ik wil je graag verzoeken je topic opnieuw te openen met een correcte, omschrijvende, titel en daarbij de Quickstart in acht nemend; zonder relevante code, zaken die je geprobeerd hebt etc. kunnen we hier namelijk niets of weinig mee. Daarbij wil ik je meteen even wijzen op de GoT Search (en google) want een oplossing voor je probleem is relatief makkelijk te vinden en is vaak genoeg voorbij gekomen.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 04-05-2010 17:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.