Ik ontvang net een lege mail over een key van de Starcraft 2 Beta. Ik zal maar eerlijk zijn, deze had ik niet gewonnen in de contest van afgelopen maand. Is de mailbot een beetje in de war en stuurt het alle verliezende deelnemers een lege mail?
Nee, er zijn een aantal deelnemers @ random uit de l0sers gepakt aangezien er een aantal mensen waren die niet de juiste gegevens in hun profiel hadden ingevuld. helaas ging er iets mis met het versturen van de batch, maar die is vlak daarna opgelost waardoor je als het goed is 2 emails hebt gehad, de 2e bevat wel je key.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Tenzij je een l0ser bent dusmoto-moi schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:40:
de 2e bevat wel je key.
Nee, als je de eerste, lege email hebt gekregen, krijg je de 2e ook
ik heb ook een mail gekregen vandaag betreft de starcraft II beta key, maar de 2e mail ontbreekt
moeten deze nog verstuurd worden of heb ik toch pech?
[ Voor 21% gewijzigd door JeronimoGrey op 04-05-2010 18:30 ]
Hoi! Ik heb wel een Starcraft II beta key gewonnen (volgens het mailtje wat ik eerder heb gehad althans) maar heb nu de 2e mail niet gehad (worden die nog verstuurd?).
En kan het kloppen dat ik je niet kan DM'en? - Sorry, ik zit niet veel op het forum, kom wel altijd in de nieuws sectie en de rest, dus ik ben niet erg bekend met de functionaliteiten van dit forum.
En kan het kloppen dat ik je niet kan DM'en? - Sorry, ik zit niet veel op het forum, kom wel altijd in de nieuws sectie en de rest, dus ik ben niet erg bekend met de functionaliteiten van dit forum.
[ Voor 5% gewijzigd door TrueChaoZ op 04-05-2010 18:33 ]
Ook ErwienO heeft alleen de lege e-mail ontvangen.
(dit heeft hij mij verteld en ik zie het nu met eigen ogen)
Zelf heb ik zowel een lege als een correcte e-mail ontvangen.
Bedankt!!
(dit heeft hij mij verteld en ik zie het nu met eigen ogen)
Zelf heb ik zowel een lege als een correcte e-mail ontvangen.
Bedankt!!
The dude abides @ MartinDude#2420
Verwijderd
Ik heb hier alleen de e-mail zonder inhoud, die mail queue moet toch ooit een keer leeg raken? Hopelijk gaat Tweakers wat duidelijkheid bieden.
Heren, zover wij weten zijn alle mails eruit. Er zijn 2 e-mail adressen gebounced, welke dat zijn weet ik niet, maar bij die adressen zijn dan beide mails gebounced, dus als je de 1e wel hebt en de 2e niet, dan geldt dat niet voor jou.
Verder weten wij het ook niet. Misschien dat jullie mailserver het niet leuk vindt om 2x dezelfde mail(titel) in korte tijd te krijgen.
Aangezien het morgen Bevrijdingsdag is en het T.net kantoor dan dicht is, kunnen we er pas donderdag weer naar kijken, mochten de keys dan nog steeds niet zijn aangekomen. Ik stel dan ook voor dat iedereen die donderdag zijn key nog niet heeft, mij die ochtend even een DM stuurt met NAAM en MAIL, zodat ik kan laten nagaan wat je key was die ons systeempje aan jouw naam heeft gekoppeld.
..tenzij moto-moi op eigen houtje verder wil handelen natuurlijk...lijkt me alleen wat onpraktisch...
Verder weten wij het ook niet. Misschien dat jullie mailserver het niet leuk vindt om 2x dezelfde mail(titel) in korte tijd te krijgen.
Aangezien het morgen Bevrijdingsdag is en het T.net kantoor dan dicht is, kunnen we er pas donderdag weer naar kijken, mochten de keys dan nog steeds niet zijn aangekomen. Ik stel dan ook voor dat iedereen die donderdag zijn key nog niet heeft, mij die ochtend even een DM stuurt met NAAM en MAIL, zodat ik kan laten nagaan wat je key was die ons systeempje aan jouw naam heeft gekoppeld.
..tenzij moto-moi op eigen houtje verder wil handelen natuurlijk...lijkt me alleen wat onpraktisch...
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
(host hcc3.schonemail.nl[80.253.112.47] refused to talk to me: 421 4.3.2 Too many open connections.)
Dat soort meldingen krijgt onze mailserver, alsof ze het raar vinden dat we ff 1500 emails eruit sturen ofzo
Op dit moment gaat het in totaal om 135 emails, en ik heb zojuist een aantal mensen al ff via een DM geholpen. Ik gok dat het allemaal wel goed moet komen ergens deze avond
Dat soort meldingen krijgt onze mailserver, alsof ze het raar vinden dat we ff 1500 emails eruit sturen ofzo
Op dit moment gaat het in totaal om 135 emails, en ik heb zojuist een aantal mensen al ff via een DM geholpen. Ik gok dat het allemaal wel goed moet komen ergens deze avond
Ok, bedankt voor de duidelijkheid, ik wacht het nog even af dan
Alsnog bedankt voor de mededeling, hier het zelfde probleem... Hoop dat het snel verholpen is.
Jouw account is oud, je zult eerst even de DM-functionaliteit aan moeten zetten voordat je hem kunt gebruiken. Dit gaat via je voorkeuren.TrueChaoZ schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:31:
Hoi! Ik heb wel een Starcraft II beta key gewonnen (volgens het mailtje wat ik eerder heb gehad althans) maar heb nu de 2e mail niet gehad (worden die nog verstuurd?).
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Automatisch of moeten mensen die nog geen 2e mail hebben ontvangen zich ergens melden, alles via DM afhandelen lijkt me niet handig of wel?moto-moi schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:30:
Ik gok dat het allemaal wel goed moet komen ergens deze avond
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Ik had een beta-key gewonnen, maar heb alleen een leeg emailtje gekregen.
Zou hier naar gekeken kunnen worden? Het heeft niet echt haast of zo, ik heb vakantie.
Zou hier naar gekeken kunnen worden? Het heeft niet echt haast of zo, ik heb vakantie.
[ Voor 0% gewijzigd door opblaashaas op 04-05-2010 21:56 . Reden: typvoutjes. ]
Hier is ook niets binnengekomen na het 1e mailtje. Heb mn Desire nog niet alleen gelaten om de key op te kunnen vangen alstie valt 
DM staat aan.
DM staat aan.
Dank je wel voor de aanwijzing, ik heb het aangezetDirk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:06:
[...]
Jouw account is oud, je zult eerst even de DM-functionaliteit aan moeten zetten voordat je hem kunt gebruiken. Dit gaat via je voorkeuren.
8 uren geleden lege e-mail gekregen, daarna niks meer.
Ik stuur nog wel even een DM.
Ik stuur nog wel even een DM.
Bummer, ik heb ook een lege e-mail gehad gisteren op m'n hotmailadres.
Ook ik een lege mail. De tweede mail heb ik nooit ontvangen. Wel een geruststelling dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Aan Gmail zou het toch niet mogen liggen.
@moto-moi: misschien eens proberen in batches van, zeg, 500 stuks te versturen i.p.v. alles in één keer? Onze mailserver gaat ook sputteren als je teveel van 'm vraagt, dus houden wij meestal 500 stuks aan elke 30 minuten. Dat werkt perfect.
@moto-moi: misschien eens proberen in batches van, zeg, 500 stuks te versturen i.p.v. alles in één keer? Onze mailserver gaat ook sputteren als je teveel van 'm vraagt, dus houden wij meestal 500 stuks aan elke 30 minuten. Dat werkt perfect.
Bla
Ik heb ook een lege mail ontvangen en de tweede mail helaas nooit ontvangen
Nog maar ff afwachten dus!
Nog maar ff afwachten dus!
Ik heb het zelfde!
Ik ben hier nieuw, kan iemand mij vertellen wat DM is en waar ik het kan aanvinken in mijn GoT Voorkeurenlijst?
Ik ben hier nieuw, kan iemand mij vertellen wat DM is en waar ik het kan aanvinken in mijn GoT Voorkeurenlijst?
Directmessage (DM) heeft de functie dat er berichten direct naar één of meerdere users gestuurd kan worden Aan te zetten via vinkje:
Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen
edit:
Staat trouwens standaard aan bij nieuwe gebruikers en zo te zien bij jou ook al
Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen
edit:
Staat trouwens standaard aan bij nieuwe gebruikers en zo te zien bij jou ook al
[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 05-05-2010 19:25 ]
☻/
/▌
/ \
Ik heb de key ondertussen, maar nog een vraagje, de key lijkt door SC2betaGB <SC2betaGB at blizzard.com> te zijn verstuurd. Heb ik nu een tweakers key of een key ergens anders van? Ik heb nooit via een andere route om een key gevraagd?
key van Tweakers.net is verstuurd vanaf mailbot@ , ik weet niet wat Blizzard nu precies heeft gedaan, blijkbaar hebben ze alsnog toch de lijst allemaal keys gestuurd ofzo, ik mag hopen dat ze niet dezelfde lijst met keys ervoor gebruikt hebben, want dan gaan we een probleem krijgenDorus806 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:33:
Ik heb de key ondertussen, maar nog een vraagje, de key lijkt door SC2betaGB <SC2betaGB at blizzard.com> te zijn verstuurd. Heb ik nu een tweakers key of een key ergens anders van? Ik heb nooit via een andere route om een key gevraagd?

In dat geval heb ik mijn tweakers key dus nog niet gehad (wel een lege mail trouwens). Ik wacht even tot morgen af, mocht blijken dat ik deze key via een andere route gewonnen heb, neem ik uiteraard graag mijn tweakers key als nog in ontvangst, ken genoeg mensen die hem wel willen hebben 
Als meer mensen nu via blizzard een tweaker key gekregen hebben gaat het inderdaad een probleem worden
Als meer mensen nu via blizzard een tweaker key gekregen hebben gaat het inderdaad een probleem worden
Ik heb nu 2 keys gekregen, zowel een van Blizzard als van Tweakers.net. Beide keys zijn verschillend.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Blizzard heeft inderdaad alsnog keys gestuurd op de manier zoals we het in eerste instantie hadden afgesproken. Dit zijn NIET dezelfde keys als die wij hier in de lijst hebben gehad, maar het zijn el werkende keys.
Als het goed is heeft iedereen dus nu minimaal 1 key, en velen die er dinsdag ook eentje kregen, zelfs twee.
Als het goed is heeft iedereen dus nu minimaal 1 key, en velen die er dinsdag ook eentje kregen, zelfs twee.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Mag ik iemand anders blij maken met mijn tweede key?
Simpel gevraagd: kan ik het mailtje doorsturen dat ik van Blizzard ontvangen heb aan een medetweaker die daar graag gebruik van wil maken?
Ik heb namelijk niets aan 2 keys
Simpel gevraagd: kan ik het mailtje doorsturen dat ik van Blizzard ontvangen heb aan een medetweaker die daar graag gebruik van wil maken?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
De 2e mails worden nog steeds gestuurd? Zit namelijk nog met 1 lege mail van Tweakers.
.. Zie al dat dat niet meer gaat gebeuren.. erg jammer
Vraag me wel af wat er met mijn oorspronkelijke key gaat gebeuren..
.. Zie al dat dat niet meer gaat gebeuren.. erg jammer

Vraag me wel af wat er met mijn oorspronkelijke key gaat gebeuren..
[ Voor 48% gewijzigd door PredNL op 06-05-2010 10:50 ]
Asus N551JK-CN157H
WorksSaffie_time schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:00:
Mag ik iemand anders blij maken met mijn tweede key?
[ Voor 16% gewijzigd door krazzer op 06-05-2010 13:24 ]
Denk er pas net aan, maar heb nog twee starcraft keys naast die van tweakers ontvangen. Op de zelfde dag nog wel!
Dus voor wie er het eerste bij is:
Dat moet misschien maar niet
Meld even aan de andere als je een code hebt gebruikt. Hoeft niet iedereen nog eens te proberen.
Veel plezier
PS: Kon de key topic die ik in gedachten had niet vinden. Maar hier kijken vast ook genoeg mensen.
Dus voor wie er het eerste bij is:
Dat moet misschien maar niet
Meld even aan de andere als je een code hebt gebruikt. Hoeft niet iedereen nog eens te proberen.
Veel plezier
PS: Kon de key topic die ik in gedachten had niet vinden. Maar hier kijken vast ook genoeg mensen.
[ Voor 11% gewijzigd door rob_erwt op 17-05-2010 22:32 ]
Verwijderd
dat klopt, dat topic zit namelijk dicht vanwege de keyspamRuurdice schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:47:

psychoclown in "[PC] StarCraft 2 - Deel 3"
En dan is het niet de bedoeling om er hier mee door te gaan. Sowieso zijn die keys volgens mij persoonlijk...Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:58:
[...]
dat klopt, dat topic zit namelijk dicht vanwege de keyspam![]()
psychoclown in "[PC] StarCraft 2 - Deel 3"
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Niet echt, Blizzard stuurt de laatste tijd veel extra keys naar mensen net met de bedoeling om die aan vrienden uit te delen. Dat samen met het feit dat veel tweakers door omstandigheden hun wedstrijdkey dubbel hebben gekregen en dus ook konden uitdelen. Ja er was keyspam, maar het was puur solidariteit onder tweakers zodat uiteindelijk iedereen die op dit forum zit in de beta geraakte. Als je een betere suggestie hebt om die keys te verdelen wil ik het graag weten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Pagina: 1