Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb sinds vandaag een Sony Walkman NWZ-S545 in mijn bezit, koppel hem aan mijn computer en krijg vervolgens een bercith dat ie klaar is voor gebruik.
Ik kan in deze computer ook op het mapje 'WALKMAN' klikken, maar daar staat helemaal niks in, ook geen eigenschappen. Ik heb inmiddels een Sony Content Transfer gedownload, maar deze geeft nog steeds de melding: 'Connect the device'.
Weet er iemand hier een oplossing voor?

Mijn iMac herkent de Walkman ook en ziet alle mappen, nu nog graag op deze computer, hier staat namelijk alle muziek op.
Nu heb ik hetzelfde probleem met een USB-Stick! misschien helpt het.

Alvast bedankt, groeten

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:08:
Hoi,
Ik heb sinds vandaag een Sony Walkman NWZ-S545 in mijn bezit, koppel hem aan mijn computer en krijg vervolgens een bercith dat ie klaar is voor gebruik.
Ik kan in deze computer ook op het mapje 'WALKMAN' klikken, maar daar staat helemaal niks in, ook geen eigenschappen. Ik heb inmiddels een Sony Content Transfer gedownload, maar deze geeft nog steeds de melding: 'Connect the device'.
Weet er iemand hier een oplossing voor?

Mijn iMac herkent de Walkman ook en ziet alle mappen, nu nog graag op deze computer, hier staat namelijk alle muziek op.
Nu heb ik hetzelfde probleem met een USB-Stick! misschien helpt het.

Alvast bedankt, groeten
Andere USB poort proberen??

Verwijderd

Topicstarter
Werkt helaas ook niet!