Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van een mooi plaatje in het show je mac topic ben ik op zoek naar een muurbeugel waar ik 2 schermen op kan bestigen, het gaat hier om 2 maal een 23" Samsung Syncmaster. Desbetreffende foto is hier terug te vinden: http://i42.tinypic.com/282hzpx.jpg

Nu heb ik helemaal geen verstand van muurbeugels, en ben ik als student zijnde ook niet heel erg rijk! Dus ik zoek eigenlijk een goedkope mogelijkheid om iets soortgelijks te kunnen realiseren :)

Alvast bedankt voor het advies! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wat dacht je van 2 separate muurbeugels om beide monitoren op te hangen? Voor een paar tientjes ben je dan klaar. Media Markt heeft hier voldoende aanbod in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Wat een prutser is die dude. Heeft hij een pizza, gaat hij foto's maken :F
Gewoon twee losse beugels kopen en die op gelijke hoogte ophangen ;) :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aghanim schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:03:
wat dacht je van 2 separate muurbeugels om beide monitoren op te hangen? Voor een paar tientjes ben je dan klaar. Media Markt heeft hier voldoende aanbod in.
Interessant om eens langs te gaan dan :) maar ik hoor hier net dat niet alle monitoren geschikt zijn voor een bevestiging op een beugel? heb hier nog een plaatje kunnen vinden van een review van mijn monitor: http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/11321/9469.jpg wat denken jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Lijkt geschikt, hij moet de 4 schroeven achterop hebben op 100mm afstand van elkaar (in een vierkant), dat is de VESA mounting ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat je moet weten is of de monitor VESA ophangpunten heeft, en in welke maat. Daar kun je dan de beugels bijkopen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
offtopic:
Muurbeugel in Elektronica :?

Maar ik denk dat 2 losse beugels in dit geval het makkelijkst is. Je moet er alleen ff rekening mee houden dat het niet relaxed kijkt als je 2 monitoren plat tegen de muur aan hebt. Iets naar binnen is wel idealer...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah :) kijk eens wat ik over 't hoofd zag! bij de specslist in de pricewatch stond:

Overige specificaties
Beugelbevestiging: Vesa 100mm

Dus dat zit wel goed! Nu alleen nog een geschikte beugel. Tot nu toe iedereen al bedankt voor de tips, alleen vraag ik me toch echt af welke ik dan het beste kan kopen? Qua price kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wellicht komt deze dan wat verder van de muur ivm de draagarm? Het is net wat je wilt natuurlijk. Wil je de monitor nog kunnen draaien en bewegen is zoiets wel een optie. Wil je de monitor do strak mogelijk vast tegen de muur dan neem je wat anders.

Persoonlijk vind ik wel dat dit topic een erg hoog: 'ik zoek zelf geen info' gehalte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Je kunt hem natuurlijk ook helemaal naar achteren duwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Schopje richting VB; daar staat 'ie iig meer op z'n plek dan hier in EL.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
TKing schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:01:
Je kunt hem natuurlijk ook helemaal naar achteren duwen ;)
Maar dan zit je toch altijd nog met meer tussenruimte dan enkel met een beugel die je aan de muur klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Dat valt mee, hoor. En als het zo is, zal het een halve centimeter schelen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

goedkoop he ?

1x Afbeeldingslocatie: http://www.tuinplezier.stophier.nl/images/Plank_fijn_bezaagd.jpg

1x Afbeeldingslocatie: http://i100.twenga.com/huis-tuin/bouten/bouten-voor-grepenset-m4-tp_6757874416891024628.png

etc ...

anders gewoon 2 beugels voor 15 euro bij de karwei halen

en dat gelul over die halve centimeter van de muur, check die schaduw van de monitor. die steekt nog best uit
en nee dat komt niet omdat het licht er vlak bovenhangt. want de schaduw van het blikje is ook behoorlijk lang

btw ik had voor de slaapkamer een ultraplatte gehaald (1 cm oid) ivm de breedte van het pad, sta ik er nog busjes op tv te zetten omdat anders de pluggen er niet in gaan .... :(

[ Voor 43% gewijzigd door Fish op 05-05-2010 00:05 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb losse muurbeugels die op een plank moeten (truukje gezien op mn werk) De beugels heb ik al wel (kheb er nog 2 over zie V&A) maar het ophangen is nog niet gedaan...

Ik zou dus gewoon 2 beugels op de muur zetten (met een plaat tegen de muur zodat je de beugels makkelijk kan verplaatsen naarmate je schermen groter worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is je budget?

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1