Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google pagina's werken niet in alle browsers

Pagina: 1
Acties:

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:07
Hallo tweakers,

Ik heb een raar probleem op mijn laptop;

Ik gebruikte eerst alleen google chrome, alle sites werkten perfect tot op een dag ineens google.nl / google.com / gmail.com / en als ik op youtube in wil loggen niet werkten.

Nu heb ik alles leeggemaakt in chrome maar dat mocht ook niet baten.
In internet explorer heb ik hetzelfde probleem dus ik heb maar safari gedownload maar nog steeds hetzelfde probleem.

CC cleaner eroverheen en Spybot search en destroy maar die konden beide niks vinden wat mocht baten.

Windows 7 64bit op een Dell E6500 laptop met 80GB postville.

Een voorbeeld van de google site als hij wel werkt.
Ik heb ook wel eens meegemaakt als ik gewoon naar google.nl ging dat er linksboven kwam te staan: fuck off
Afbeeldingslocatie: http://i474.photobucket.com/albums/rr103/Panamera/google.png

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
als er "fuck off" staat op google.nl dan zou ik toch is wat beter gaan zoeken achter spyware/virussen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door webinn op 04-05-2010 14:19 ]

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Scan is met Malwarebytes, ik zou ook denken dat het een virus is als er "Fuck off" staat.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het lijkt er op dat je toch een infectie van een of andere virus/trojan etc. hebt. Want google zet echt geen "Fuck off" op zijn site neer als die niet werkt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Panamera schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:16:
Een voorbeeld van de google site als hij wel werkt.
Ja, dat kennen we allemaal wel.

Je hebt in het kader van je topic meer aan een screendump van als het NIET werkt, denk je ook niet? :)
Lijkt me echter vrij voor de hand liggen dat je dan eens het een en ander grondig moet nalopen op je systeem - en liefst niet vanuit dezelfde draaiende mogelijk besmette install.
Veel te gemakkelijk om dan AV of malware scanners ongedaan te maken of een rootkit onzichtbaar te houden.

>> BV bij de weg :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

alt-92 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Ja, dat kennen we allemaal wel.
Nou, ik heb nog nooit een google-pagina met de titel "untitled document" gezien. Ook die site lijkt me niet het orgineel van google zelf. :>

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Check je HOSTS file maar na. Recentelijk veel problemen gezien van virussen die HOSTS file aanpassen (met name google)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja, missing stylesheets was anders ook al clue genoeg dat er iets flink mis is.
Maar dan nog hoef je niet zo goedgelovig te zijn als TS ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:54
Ik heb hetzelfde probleem. In FF en IE. Nu weet ik wel dat het na een bepaalde install is gekomen. Mijn vraag is, hoe is dit op te lossen? Install ongedaan maken zal ongetwijfeld niet helpen. Ook de virusscanner + ad/spyware scanners lossen het probleem niet op.

Edit: dit werkte voor mij

[ Voor 21% gewijzigd door JaMaaT op 04-05-2010 20:05 ]

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:07
JaMaaT schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:59:
Ik heb hetzelfde probleem. In FF en IE. Nu weet ik wel dat het na een bepaalde install is gekomen. Mijn vraag is, hoe is dit op te lossen? Install ongedaan maken zal ongetwijfeld niet helpen. Ook de virusscanner + ad/spyware scanners lossen het probleem niet op.

Edit: dit werkte voor mij
Held!

Hij werkt weer perfect :D
Thanks
Pagina: 1