Toon posts:

[iPad] Tweakers.net zoekt iPad-gebruikservaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.118 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 21:26
De redactie van Tweakers.net werkt hard aan de iPad-review. Omdat we beseffen dat we hier niet de eerste mee zijn, hebben we geprobeerd onze review af te stemmen op de wensen van onze bezoekers.

Diverse gebruikers gaven aan graag van mensen die een iPad in bezit hebben te willen weten hoe zij het gebruik ervaren. We hebben daarom een speciale vragenlijst opgesteld voor mensen met een iPad. De input op deze vragenlijst zullen we op een leesbare manier proberen te verwerken. Heb jij dus een iPad, vul de vragenlijst dan even in. Het kost slechts een paar minuten van je tijd.

http://bit.ly/dfxj6t

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 22:40
Ik heb hem voor jullie ingevuld. Inderdaad zo gebeurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Done, succes met de compilatie.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Rivanov

Apple freak

Ingevuld! :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Ook even ingevuld :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tjaumin
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2020
Done! en natuurlijk op mijn iPad ingevuld :-)

Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 14:51
tjaumin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:58:
Done! en natuurlijk op mijn iPad ingevuld :-)
Idem...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:40
Same here. Succes!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kpr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-01 22:25
Ingevuld :)

Jammer dat de vraag ontbreekt of je een Mac/Windows/overig gebruiker bent, ik ben namelijk benieuwd naar verschil in gebruikerservaring.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06

Vos

AFCA

Ingevuld, benieuwd wat er uit rolt.

[Voor 59% gewijzigd door Vos op 05-05-2010 12:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 16:28
Ingevuld, succes!

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vul hem zo ook ff in. Heb de iPad inmiddels alweer een maand zie ik (maandag na release ontvangen).

Bizar hoe je maanden wacht op zo een product en dan ineens een maand voorzien bent
kpr schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:46:
Ingevuld :)

Jammer dat de vraag ontbreekt of je een Mac/Windows/overig gebruiker bent, ik ben namelijk benieuwd naar verschil in gebruikerservaring.
Ja ik eigenlijk ook wel.

[Voor 43% gewijzigd door Donstil op 05-05-2010 12:23]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:14
Done :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 07:05
Heb hem ingevuld, succes met de review!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AnskeA
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-04 18:34
good luck ! snel ingevuld op mijn mac;)

--Anske--

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Had hem al ingevuld, zo te zien is kun je nu meervoudige opties selecteren? Dat was toch niet in de eerste versie?

[Voor 21% gewijzigd door Virtuozzo op 05-05-2010 22:06]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 19:33

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ook ingevuld.

Lees de uitkomst wel op tweakers.net :+

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De review is inmiddels in de redigeerfase beland en de enquête is offline gehaald. Dank voor jullie bijdragen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee