Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Nokia Mail for Exchange heeft een nieuwe versie uitgebracht, versie 3.0.50. Nou heb ik deze geïnstalleerd bij een aantal klanten van mij. Ik krijg van deze klanten de volgende vragen:
  • Wanneer ik in de applicatie "Mail for Exchange" kijk, zie ik al mijn folders en daarna pas de e-mails. Dit is gelukkig opgelost door de mappen vanuit de map inbox te verplaatsen naar de Mailbox (een directory lager).
  • Ik zou graag niet alle e-mail mappen willen syngroniseren maar 1 map, de inbox, hoe is dit voor elkaar te krijgen? Ik heb gezocht naar opties om op mappen de abboneren of te selecteren maar helaas heb ik nog niks gevonden hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

masterpe, ik heb hetzelfde probleem, ook vervelend na een firmware upgrade. Kun je uitleggen wat je oplossing is mbt het eerste probleem, snap nl je oplossing niet helemaal. Ook ik heb eerst al me mappen (zijn er veel) onder inbox en daarna pas mijn e-mailtjes. Nu moet ik dus alle mappen eerst langs scrollen voordat ik de nieuwe mail zie.

Mappen, een mooie nieuwe functie, maar maak ook een optie om het uit te zetten lijkt mij :(

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV