Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik heb sinds kort een probleem. Mijn hele n96 is in de war, de menu knop doet het wel maar dan gaat hij naar een sms maken de # toes is een 5 de 3 is de Cancel knop de 8 is een 1:S

Ik word er echt gek van!

Gr jaouad

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:33
Je kan ook gewoon naar een NSP gaan met je probleem. Lijkt me in dit geval het beste.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:49

Roytoch

Nietes

NSP = Nokia Service Punt, vaak een TforTelecom bijvoorbeeld. Let wel op dat die vaak gewoon een firmware update eroverheen knallen, dus als je belangrijke zooi op je tel hebt staan probeer ze er toch af te halen.

Welles

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Voordat je hier je vraag stelt verwachten we wel dat je zelf laat zien wat je allemaal al geprobeerd hebt. Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd om het toestel naar de fabrieksinstellingen te herstellen en/of heb je geprobeerd om via Google iets te vinden? Zo ja, wat heb je dan zoal gevonden?

Daarnaast is het niet de bedoeling dat je binnen 24 uur je topic omhoog schopt. Verder heb ik je titel aangepast want "probleem" is wel erg vaag. Indien je een beter voorstel hebt voor de topictitel dan hoor ik dat graag :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik heb vele dingen geprobeerd zoals de batterij er uit en weer opnieuw. Geprobeerd te updaten via de usb maar me computer geeft dan aan dat er iets is met de usb gedoe. Fabrieksinstellingen is onmogelijk want ik moet de beveiligings code intoetsen van 12345 en de 3 is de cancel knop geworden of zo.

Topic titel: N96 Toetsen probleem.