zipdrive progje

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:31
Ik heb een 100mb parallelle zipdrive en voorheen had ik op diskette zo'n progje waarme ik op verschillende pc's de zip kon installeren zonder dat ik die ander rotzooi van Iomega hoefde te installeren. Ik ben dit programmatje kwijt en ik kan het nergens meer vinden op de site van iomega. Alleen de volledige software maar die wil ik niet installeren omdat er zoveel rommel bij zit en ik de zip maar af en toe gebruik. Kan iemand me dat programmate leveren als je weet wat ik bedoel? Werkt dit nog onder winME?

Verwijderd

kijk effe op de site van iomega

• MinddiggerNL
lees aub ff voordat je replyed...wat denk je dat ik heb gedaan! Ik zeg toch dat ik alleen die IomegaWare rommel vind

Verwijderd

Ik heb je post wel gelezen maar ga je toch ook naar iomega verwijzen ;)

Ze hebben ook een programmaatje dat guest.exe (of guest95.exe voor win) heet. Da's een heel klein programmaatje dat ook naar een iomega drive zoekt, en je hebt er de rest van de iomega tools niet bij nodig.

• MinddiggerNL
dat was wat ik zocht! bedankt...ik kwam niet meer op de naam dus ik kon ook niet de search gebruiken op de iomega site :)
Nu dus wel....en dat was inderdaad wat ik bedoelde...guest.

Huh....als ik op send klik voor deze reply krijg ik code #23 en staat er hacker? Ik ben geen hacker man :)