[app] ipod touch ebuddy free landscape modus?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:46
Hallo ik zit nu op mijn ipid touch 2of3g met os 2.2.1 dacht ik :p.
Alleen ik heb en probleem want ik typ me helemaaal moe met die gratus ebuddy app, want ik kan hem niet in landscape modus zetten, als ik dat doe dan kan ik niet typen :? .. Dit is erg lastig want als ik dan een beetje snel typ dan zitten er meer fouten in dan wat goeds.
Ook doen mijn vinfers nu naar 30 minuten pijn!
Weet iemabd hoe ik dit in landscape krigjg? Of is dat een feature van ebuddy pto? Dan schaf ik die meteen aan :p !!
Bedankt. Sorry voor spelfoutjes, heb beetje haast.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:28
Landscape mode wordt pas ondersteund vanaf firmware 3.0. Je loopt achter man ik zit al lang op 3.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Huh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Van iPhones en iPod Touch-dingen kan je de software updaten, krijgen ze meer functionaliteit van :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik had iets hlenaal getypt en nu is het weg :/!!
Maarja werkt een jailbreak ale ikd at nu doen en dan 3xx installeer? En moet je voor 4xx eerst 3xx hebben?
Als ik hem jailbreak kan ik al os4.0 krijgen dus tjaa:p.
Ik zocht nu een oplossing maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik heb trouwens.De laatste versie. Nee de edit button werkt niet :s !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De edit-button zit daar waar hij altijd al zit en werkt prima, aangezien je 'm eerder wel hebt weten te vinden. Daarnaast zou best wel 'ns wat aan je spelling kunnen doen. Dat je haast hebt is een slap excuus. Waarom zouden wij moeite moeten doen als je dat zelf niet wilt doen? Installeer desnoods een spellingschecker voor je webbrowser als je er zoveel moeite mee hebt.

In ieder geval: je hebt minimaal iPhone OS 3 nodig en ja, daar moet je gewoon voor betalen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.